• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-07-19 15:38:00 följande:
    Dubbel-Huuuääää, nu är jag inte Beeägare längre
    Jasså, den åkte! Jobbigt att inte kunna titulera sig som bee-ägare längre
    Trodde du hade en dubbel uj redanFundersam eller du kanske haft och sålt?
    Dis skrev 2008-07-19 17:37:22 följande:
    Tror ni liggdelen kan bli svårsåld? Tänker att det inte är så lång användningstid på den. *ingen annons*
    Tror du tjänar mer på att behålla den och sälja komplett sen istället. De som köper liggdel köper vill ju oftast bara ha klädseln, inte bottenplatta, madrassen o pinnarna, så tror det är svårsålt och får mycket mindre för än spara.
  • Lilaa

Någon som har adress eller hemsida till någon i stockholm som servar bugaboo?

• Kajsan

Ångésten är hemsk! mEN DET ÄR JU ALDRIG FÖRSENT ATT BESTÄLLA EN ny ROSA OM JAG SKULLE ÄNDRA MIG!
    Men för satan, jag ser ju inte vad jag själv skriver, det är inte lätt att skriva i solen i bilen.

Nu måste ni hjälpa mig med färgval, dock till UJ, men ni har ju smak
    Brun, fifties eller ljusblå duo?

• oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-07-19 18:03:56 följande:
    Ångésten är hemsk! mEN DET ÄR JU ALDRIG FÖRSENT ATT BESTÄLLA EN ny ROSA OM JAG SKULLE ÄNDRA MIG! Men för satan, jag ser ju inte vad jag själv skriver, det är inte lätt att skriva i solen i bilen.Nu måste ni hjälpa mig med färgval, dock till UJ, men ni har ju smak Brun, fifties eller ljusblå duo?
    Brun av dem absolut fast kanske tråkigt när din buggen är brun? Ta INTE ljusblå/isblå!! Har haft och blir så lätt sjaskig och konstiga blekningar.
  • Kajsan

SooJuicy

Jo, jag har haft två, men sålt dem.
    De var svarta och trista.

• FridaLee
    Ångésten är hemsk! mEN DET ÄR JU ALDRIG FÖRSENT ATT BESTÄLLA EN ny ROSA OM JAG SKULLE ÄNDRA MIG! Men för satan, jag ser ju inte vad jag själv skriver, det är inte lätt att skriva i solen i bilen.Nu måste ni hjälpa mig med färgval, dock till UJ, men ni har ju smak Brun, fifties eller ljusblå duo?
    jag älskar fifties den är så snygg har haft en sån klädsel på min singel uj, den skulle jag ta
  • madebyinferno
    Brun och liva upp den med en dyna och annat "tingel tangel"
    Milliam 0011, Linnéa 0509, Elias 0707 och bebis -09 ???
  • FridaLee
    Dis skrev 2008-07-19 17:34:23 följande:
    I natt beställde vi äntligen en cam från babytrader, brun/off white blev det :) När tror ni jag får hem den?
    ÅÅ nice, vill mä beställa vagn nu, fick du betala frakt???
  • Ms Kanga
    Jag tycker en coco, den vill jag ha om/när lilleman får syskon om inte Bugaboo fått tummen ur och lyckats göra en syskonvagn för då blir det en sån förstås
    http://cgi.ebay.ca/NIB-Mountain-Buggy-Urban-Double-Coco_W0QQitemZ380029851210QQihZ025QQcategoryZ66703QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262
  • haberg

Kajsan; jag har precis köpt en dubbelUJ i färgen plum, fiin! min snälla syster semestrar i USA o tar hem den på måndag. Man måste ju ha nåt på lager om det skulle råka bli en bebba i magen snart !

valde mellan den o den bruna

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14