• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Ms Ms Kanga skrev 2008-07-19 19:56:03 följande:
    Jag tycker en coco, den vill jag ha om/när lilleman får syskon om inte Bugaboo fått tummen ur och lyckats göra en syskonvagn för då blir det en sån förstås cgi.ebay.ca/NIB-Mountain-Buggy-Urban-Double-C...
    Hihi, nu blir det ju en aning ot i tråden men åhh, den är jättefin!

Däremot gillar jag inte de andra mönstrade uj:na som dubbelvagnar, tycker det blir lite för mycket o plottrigt, snyggare med enfärgat, eller som coco, två färgat.
    Fifties är snygg i singel men ser plottrig ut i duo
  • Finasteunge
    Lilaa skrev 2008-07-19 17:54:59 följande:
    Någon som har adress eller hemsida till någon i stockholm som servar bugaboo?
    undrar desamma
    Jesper 070816
  • mammatill2härligavildar
    SoFo89 skrev 2008-07-19 15:46:54 följande:
    Mållgan: "stången" i mitten där under går att fälla bakåt så vicka lite på den..
    Ok! Ska testa det senare. Tack!!!
  • steffo trish

Halloj!
    Är det någon här som upplevt att handtaget på camen blivit snett?
    Vi är inne på vårt andra chassi och både på det förra och det här så blev handtaget plötsligt snett.Mitten av handtaget är liksom flera cm mer tillvänster än höger, höger sida lutar mot sufflan när sittdelen är i liggläge.
    När det hände på förra chassit så drog jag det rätt men det går inte nu!
    Irriterande!

• SchumiFerrari
    steffo trish skrev 2008-07-19 22:18:42 följande:
    Halloj!Är det någon här som upplevt att handtaget på camen blivit snett?Vi är inne på vårt andra chassi och både på det förra och det här så blev handtaget plötsligt snett.Mitten av handtaget är liksom flera cm mer tillvänster än höger, höger sida lutar mot sufflan när sittdelen är i liggläge.När det hände på förra chassit så drog jag det rätt men det går inte nu!Irriterande!
    testa att öppna båda de vita "knapparna" som regleara höjden.. kan vara en så enkel sak...
    *Älskade Noa*
  • thj
    steffo trish skrev 2008-07-19 22:18:42 följande:
    Halloj!Är det någon här som upplevt att handtaget på camen blivit snett?Vi är inne på vårt andra chassi och både på det förra och det här så blev handtaget plötsligt snett.Mitten av handtaget är liksom flera cm mer tillvänster än höger, höger sida lutar mot sufflan när sittdelen är i liggläge.När det hände på förra chassit så drog jag det rätt men det går inte nu!Irriterande!
    Hej
    det kan vara skummet som har glidet med ger den effekten
  • madebyinferno

THJ: har du sett mitt inbox meddelande häromdagen???

Milliam 0011, Linnéa 0509, Elias 0707 och bebis -09 ???
  • thj
    madebyinferno skrev 2008-07-20 00:10:02 följande:
    THJ: har du sett mitt inbox meddelande häromdagen???
    Nä vännen det har jag missat inboxa gärna mig igen
  • Stormis

De stora vita knapparna där med ändrar sätesläget är ganska tröga på min vagn. Ibland fastnar dessutom den ena i inneläget och låser inte fast sig genom att pluppa ut. Vad gör man - silikonspray???

Anyone...

• Ms Kanga
    Stormis skrev 2008-07-20 11:44:14 följande:
    De stora vita knapparna där med ändrar sätesläget är ganska tröga på min vagn. Ibland fastnar dessutom den ena i inneläget och låser inte fast sig genom att pluppa ut. Vad gör man - silikonspray???Anyone...
    i instruktionsboken står att man ska spraya med silikon inuti "chassibenen" på sittdelen, förhoppningsvis smörjer det vipplägena också.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14