• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • WilliamNellyJamie

jag tänkte nästa köpa den själv eftersom jag vill byta färg men sambon vill inte höra något om det

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Noiis
    WilliamNellyJamie skrev 2008-07-20 19:43:51 följande:
    ok, tack för svaret!!!!! men man måste väl få fråga vad folk tror det är inte jag som säljer den kvittot gäller visst om den köpes beg har kollat med det stället där jag köpte och de sa att det var inget problem........så det kan inte stämmaNär jag sålde min urban jungel så gällde kvittot för dem som köpte den för de fick problem
    nä garantin gäller bara till första köparen
  • Senap
    WilliamNellyJamie skrev 2008-07-20 19:43:51 följande:
    ok, tack för svaret!!!!! men man måste väl få fråga vad folk tror det är inte jag som säljer den kvittot gäller visst om den köpes beg har kollat med det stället där jag köpte och de sa att det var inget problem........så det kan inte stämmaNär jag sålde min urban jungel så gällde kvittot för dem som köpte den för de fick problem
    Enligt lag (och Bugaboo)  så gäller garanti bara första köparen. Man har ingen rättighet att få hjälp med felaktigheter som andrehandsägare. Däremot kan företaget vara snällt och hjälpa en. Men man har inte rätt till det.
    Det är därför man skickar in sina ägaruppgifter till Bugaboo.

Och om frågan uppfattas som en annons kan FL reagera och till slut stänga tråden. Har hänt förrut. Och kommentaren var inte riktad till dig utan till det faktum att det kommer fler och fler sådana frågor.
    Vill du ha uppgifter om vad en begagnad BB går för så förslår jag att söka på blocket på Bugaboo så ser man snabbt vad de läggs ut för.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Caeruleus

Puffar lite för min egna fråga som jag ställde tidigare

En fråga till er andra med Bee..
    Jag tycker att min lillkille "hasar ner". När jag sätter honom i vagnen så är jag noga med att han sitter bra med svanken ända in men så fort jag har ändrat ryggstödets läge ett par gånger så ser han ut att sitta obekvämt. Någon annan som haft samma problem? Hur har ni löst det?

• Trojka
    Noas mamma skrev 2008-07-20 19:21:48 följande:
    Mailade dom och frågade om parasoll och flera andra saker men fick aldrig nåt svar, så då va de lättare att åka in till stan och köpa sakerna jag ville ha.  Tjejer jag blir så less på mig själv. Är så sugen på en offwhite top och en ny bas För visst e brun bas och offwhite så snyggt. Funderar igen på om man skulle sälja vagnen *Ingen annons* och köpa en ny istället  Nån som har lust att slå nåt hårt i huvudet på mig?? nån som vet Vilka butiker i stockholm har bugaboo hemma?`eller har dom flesta det som beställnings vara??
    Brun bas o offwhite top är riktigt snyggt (har själv )! Men blir det inte lite bökigt att börja sälja vagnen bara för det? Kan du inte köpa delarna lite pö om pö så det inte känns så dyrt istället? En tanke bara...
    Konstigt att du inte fick nå svar fr Kidzshop, dom som alltid är så snabba med allt. Fundersam
  • WilliamNellyJamie

jag skickade inte in några papper till bugaboo har inte änns fått några, och jag har fått ett nytt chassi så det verkar inte stämma. va konstigt men jag har inte fått någon frågan om ägarbevis  och på kvittot står ju inget om namn

nu vet jag inte om hon har fått dem men har inte hört att hon skickat in några

men jag menar hon kommer väl ställa upp om det skulle vara problem då får vål hon åka dit till vagn stället det skulle jag inte kunna tänka mig att hon skulle säga nej till man .......

• WilliamNellyJamie

jag har som många fått problem med chassit men jag har inte fyllt i några papper

• WilliamNellyJamie

jag måste kolla upp detta i morgon med ägarbevis......

samt det verkar som den är såld nu vagnen, hon behövde inte sätta ut annons

• Pippil8

Någon som vet vad en Bee kostar i USA (om man köper den där själv)?

• Luxor
    Pippil8 skrev 2008-07-20 21:08:34 följande:
    Någon som vet vad en Bee kostar i USA (om man köper den där själv)?
    När jag kollar runt på nätaffärer kostar dem $530. Ska själv köpa en där snart .
    Är det enhetspriser därborta på Bugaboo precis som här hemma tro?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14