Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

misshallonsaft skrev 2008-08-25 10:30:59 följande:
     ok den finns inte billigare någonstans då? så man kan ha den å kanske fleece åkpåse till vintern?
    Finns väl mycket div beggade åkpåsar ute på köp/sälj marknaden.....
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-25 11:34:57 följande:
    SKulle vart supergringig om nån hade bunkrat den offwhita
    Inte jag iallafall.....
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-25 12:13:10 följande:
    Nä, då hade jg åkt hem till dig och hämtat den, har ju din adress
    Japp!! du vet vart min brevlåda........
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-25 13:20:13 följande:
    Knodd slår rekord i oseriöshet!3800 för en bee med åkpåse står det på hemsidan.Jag lägger undan en och frågar för säkerhetsskull om priset gäller.Ja, det gör det.NU får jag höra att de ångrat sig, priset gäller inte och ingen åkpåse ingår eftersom Bee inte är en vagn utan en sulky.Bojkott.
    Vadå??Står väl bee i annonsen mm!? så fattade jag det när jag läste...e jag virrig då eller??
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-25 13:20:13 följande:
    Knodd slår rekord i oseriöshet!3800 för en bee med åkpåse står det på hemsidan.Jag lägger undan en och frågar för säkerhetsskull om priset gäller.Ja, det gör det.NU får jag höra att de ångrat sig, priset gäller inte och ingen åkpåse ingår eftersom Bee inte är en vagn utan en sulky.Bojkott.
    Hmmm...kan va virrig men stod det inte 3800:- igår?????
  • Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-25 17:07:14 följande:
    www.tradera.com/Lodger_wrapper_akpase_passar_...Ngn som använt en sån här i sin Bugga? Funderar på om de är bättre eller sämre Bugaboos åkpåsar.
    Blää på dig Nu har du fått igång mitt HA begär jöööö... dessa va ju sååååå fiiina dock har jag ju redan en lodger W i ljusblått!

www.tradera.com/_LODGER_WRAPPER_Fleece_akpase_playmat_AWESOME_-auktion-71132212

www.tradera.com/_LODGER_WRAPPER_Fleece_akpase_playmat_AWESOME_-auktion-71132287
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-25 17:14:57 följande:
    Den nya är mer lysrosa, den gamla är mer dassigt rosa
    Hmm...nya då?? bubblar i gåtor Hajar du vart jag vill komma
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14