Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

galgbacke skrev 2008-08-27 20:10:19 följande:
    Men tänk på att du kommer behöva sy i sufletten annars passar den inte. Men det går att göra lite snyggt :)
    Varför kommer det inte passa/vart kommer den ej passa?
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-08-27 21:14:08 följande:
    Jag fick sufflettpinnar från kidzshop i min brevlåda idag .
    Åhh..så dom har fått lev.
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-27 21:53:28 följande:
    Min bugga gnisslar något så fruktansvärt
    Börjar bli växlingar i vädret=gnissel o knarr varning! Fram me siliconspray/wd40..........................
  • Lille Mammsen
    Hepa skrev 2008-08-28 09:45:11 följande:
    Ok tack det låter bra Får nog bli en sväng till Bonti idag och se om de har åkpåsarna hemma så att man kan se dom live.
    Finns väl nu en PINK på tradera...minns ej om den va Ny eller ej???????
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-28 11:41:15 följande:

www.blocket.se/vi/17763945.htm Tyckte iallafall jag var en billig bugga inkl frakt! Men måste bara fråga hur kommer det sig att så många har satt varukorgen fel? kollar på flera annonser och tycker att varukorgen ser konstig ut..
    skulle jag vela haft....får snällt nöja mig men min Gecko som snart blir OK!!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-28 12:36:27 följande:
    Sitter här och bävar för att ta mig ut i dag igen, jag orkar inte med alla dessa ihopfällningar av vagn, jag måste ha en Bee nu!Men jag är fattig och har egentligen inte råd.Är sjukt irriterad på hon som jag skulle köpa Bee av igår, hon mejlar och säger att den är min, hon håller den åt mig och undrar när jag kan komma.Jag skriver tillbaks att jag kommer direkt i morrn.Får svar i morse att den är såld. Pucko!
    Ähh..lägg av Så kan man ju inte göra jööö! Kom inte å säg att det var den där billiga...vill jag HA...men har ej råd...måste "kränga" grejer först
  • Lille Mammsen
    HemmaHosSofi skrev 2008-08-28 14:02:45 följande:
    Snabb fråga.. Använder ni Bugaboo's egna uv-skydd eller något annat?Jag hade axel&ida innan och var jätte nöjd med det, tyvärr sålde jag de med min UJ.Funderar nu på ett nytt..
    Jag körde buggans egna...o jag va nöjd iallafall!
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-08-28 21:54:10 följande:
    Kollar bums
    *flööörtar*
    Terrat dig i...minns ej om det var i inbox eller gästboken så jädrans virrig mer en normalt
  • Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-29 18:29:47 följande:
    Va fin...din?? Köpt ny/beggad & va fick man ge för denna då...känner igen den..tror jag?
  • Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-29 21:41:02 följande:
    Ja min. Fick ge 5500:- för den, men då ingick en extra ram som jag sålt iväg för 800:-. Så i slutändan blev priset 4800:-. Köpt i Norrköping rullar nu i Katrineholm.
    Super pris!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14