Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Stargirl skrev 2008-08-25 22:33:10 följande:
    Man drar selen som vanligt igenom hålen på dynan. De sitter på samma ställe som alla vanliga selar sitter
    Hmm...kommer ej in hos dig...behöver lite hjälp ang tillv. år!!
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-08-27 13:36:47 följande:
    Ja, de va fin...översta
    Tror att det är "den" jag sett IRL när jag hämtat upp tradera grejer
  • Lille Mammsen
    SaramedM skrev 2008-08-27 13:45:14 följande:
    för att lågt pris och inget kvitto luktar illa ihop faktiskt....
    Hur menar du då? Kan va så att man behöver ha $$$$ snabbt? Kvitton kan faktiskt försvinna! Men garanti korten mm fanns ju och dess blir väl ej tex "snodda" Velar....om jag har råd att slå till
  • Lille Mammsen
    AsfaltsBlomma skrev 2008-08-27 14:02:10 följande:
    Ooh, denimen är verkligen lockande. Varför ska alla bra annonser finnas i Stockholm!?
    Finns en bugga i kristanstad...tror jag de va för bra peng....skulle jag vela ha! (blocket)
  • Lille Mammsen
    AsfaltsBlomma skrev 2008-08-27 14:55:15 följande:
    Tänker du på den blå/svarta? Jag är dock ute efter en denim att byta ut frogen med.
    Yes! Fast jag ska ju fixa o dona me min Gecko så den blir Blå o Svart
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-08-27 19:27:02 följande:
    Har sett den. Supersöt Men verkar lite bräcklig.
    kostar?? Inte som Silve cross dockvagnen för ca 5000-6000:- Vill HAAAAAAA...men får ingen för gubben....han e en fis-korv *mutter*
  • Lille Mammsen
    galgbacke skrev 2008-08-27 18:16:43 följande:
    När jag har testat att sätta camens suflett på min gecko så behövdes bara andra bågar. Kände och tittade nooooga på fästena och jag ser iaf ingen skillnad. Inte så mkt pengar man lägger ut om man nu köper nya fästen också men ändå onödigt :)
    Men SUPER E precis det jag frågat om såååååååå måååååånga gånger...dvs om man måste byta fästerna oxå...tyckte att det kan ju väl inte skilja på bredden på bågarna!
  • Lille Mammsen
    galgbacke skrev 2008-08-27 20:01:29 följande:
      Ja dom ser exakt likadana ut och det står samma siffror i dom. Dom kändes likadana också! :)
    As bra! Tack för info!! Då va det Pinn-jakt!! Någon som vet någon butik som har hemma nu!?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14