• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Bina
    julmusten skrev 2008-07-25 20:40:13 följande:
    Jag tror att Skip-Hop lappen skar sig jag!! Sorry, men jag var bara tvungen. Det ar fint om det inte supermatchar tycker jag. Alltsa, det ar fint om det ar flera olika nyanser av samma farg.
    hahahahaa morgonens garv
  • MGn
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 09:20:29 följande:
    Idag lägger jag nog en order på nys bas och toppklädsel Blev brunt med sand uppe När som helst borde nya chassit trilla in med.Fråga: Någon som haft ståbräda till buggan? Funkar bara bugaboos egen eller någon billigare med? Vill inte lägga ut 800 på en ståbräda om dottern kanske inte ens kommer använda den.
    Vi har buggas egen ståbråda, jämfört med de andra två brädorna vi har så är den perfekt! helt klart värd varenda krona
  • MGn
    MGn skrev 2008-07-26 09:10:31 följande:
    Vad kostade bagclipsen när de såldes?
    Puffar, ska lägga ut dem på tradera, men har ingen aning om vad de kostade, lite hjälp
  • ami
    Kajsan skrev 2008-07-26 01:51:54 följande:
    Jo den på tradera visste jag om , men jag tänkte att om hon köpt den i sverige så borde den ju finnas nånstans nu...
    Jag tror inte dom kommit än (offwhite sommarsuflett)? KAN ha fel.. men har själv tittat runt efter en men där jag letat hade de inte kommit ännu. Så, eftersom jag ska till USA om en månad så väntar jag o köper en där, får väl ha den nästa sommar el så.. Lite surt att dom inte går att köpa här tycker jag, det är ju NU det är sommar.
  • Emmsan

grrr jag vill ha skötväske råååååd har skiphop på min bugga nu o när jag ska fälla till liggläge tar väskan emot o följer med jag blir tokig :(

• AnniPanni
    Emmsan skrev 2008-07-26 10:35:18 följande:
    grrr jag vill ha skötväske råååååd har skiphop på min bugga nu o när jag ska fälla till liggläge tar väskan emot o följer med jag blir tokig :(
    Hade samma problem med min expo o duo så jag köpte en dash deluxe nu o det funkar mycket bättre.
  • Emmsan
    AnniPanni skrev 2008-07-26 10:41:56 följande:
    Hade samma problem med min expo o duo så jag köpte en dash deluxe nu o det funkar mycket bättre.
    ahh just det jag den e kortare ju... hm men nu vill jag nog ha en annan modell ombyte förnöjer vet du
  • FinalFantasy

Okej så dash deluxe är bäst till buggan?

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • AnniPanni
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 10:50:16 följande:
    Okej så dash deluxe är bäst till buggan?
    om man väljer mellan skip hop duo, expo o dash så tycker i alla fall jag att dashen fungerar bäst då den är kortare.

Jag gillar Jujubebe och oioi men det vart en ash den här gången i alla fall. Jag hinner nog byta ett par gånger till innan det är dags att sluta med skötväska
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14