• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FinalFantasy

Ska iof få en uppsydd men kan vara bra med en extra

kidzshop webshop är typ stängd två veckor De skickar inget *grina lite* ville ju beställa där.

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Mary Cherry
    Mary Cherry skrev 2008-07-26 00:15:43 följande:
    Kan man köpa nya suflettfästen i nån butik i Stockholm? Helst norr om stan.
    Puffar upp min fråga.
  • thj
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 11:01:33 följande:
    Ska iof få en uppsydd men kan vara bra med en extra kidzshop webshop är typ stängd två veckor De skickar inget *grina lite* ville ju beställa där.
    Om du lägger din order nu så kan de hinna
    Kramizz
  • Emmsan

vill ni veta ngt kul?! var nere på babyproffsen här hemme för ngr veckor sen o skulle beställa en röd sittdelsbas.. tantane svarar att nää det går inte för det är beställningsvara o kostar maaaaaassssssooooor  för det saka minsann inte löna sig att bygga ihop sin egen bugga??? vaaa sa jag men hallå varför tror hon att det heter cameleon?? så nu ska jag ner o tjafsa lite med dem för att det är såå kul när de inte vet ett skit om vagnen de säljer så det lär väl sluta med ett besök på kidz hemsida iallafall

• FinalFantasy
    thj skrev 2008-07-26 11:22:51 följande:
    Om du lägger din order nuså kan de hinnaKramizz
    *skyndar sig*
    är paket på väg annars?
  • FinalFantasy

Funkar vanliga skiphop dash med lika bra?
    Visst är den bruna med rosa kant?

• FinalFantasy
    Emmsan skrev 2008-07-26 11:30:03 följande:
    vill ni veta ngt kul?! var nere på babyproffsen här hemme för ngr veckor sen o skulle beställa en röd sittdelsbas.. tantane svarar att nää det går inte för det är beställningsvara o kostar maaaaaassssssooooor  för det saka minsann inte löna sig att bygga ihop sin egen bugga??? vaaa sa jag men hallå varför tror hon att det heter cameleon?? så nu ska jag ner o tjafsa lite med dem för att det är såå kul när de inte vet ett skit om vagnen de säljer så det lär väl sluta med ett besök på kidz hemsida iallafall
    hahahaha
  • SchumiFerrari
    Emmsan skrev 2008-07-26 11:30:03 följande:
    korkad människa!!! Meningen är ju att man ska kunna byta!!
    *Älskade Noa*
  • FinalFantasy

Kan man köpa bara toppklädsel till sittdelen? Vill inte ha liggdelslock och suflett ju Ingen nytta av det så känsn dumt att köpa.

• Emmsan
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 11:40:53 följande:
    Kan man köpa bara toppklädsel till sittdelen? Vill inte ha liggdelslock och suflett ju Ingen nytta av det så känsn dumt att köpa.
    vilken färg ska du ha?? jag vill bara ha sufletten juh ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14