• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    Noas mamma skrev 2008-07-28 22:49:19 följande:
    God kväll tjejer. Nu är min suflett klar eller nja nästan Nål F*N gick av när jag skulle sy fast spännen. Jag har inte riktigt koll på hur man lägger in bild i bild tråden... Nån som har lust att hjälpa mig? Vilken skötväska tycker du är snyggast på Buggan??
    Petunia Pickle Bottom
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • EllaKaramella

Hej!!
    Behöver få lite snabb hjälp! Har precis monterat isär vagnen och tänkte tvätta sittdel och varukorg. Har plockat bort sittplattan och skumgummit, är det något mer som ska bort?? Är ju som hårda små plattor i ryggen, men de går inte att ta bort eller? Något i varukorgen som ska bort innan tvätt??

Andra smarta tips inför tvätt?

Tacksam för svar!!

• oOrosamarängerOo
    EllaKaramella skrev 2008-07-29 08:19:19 följande:
    Hej!!Behöver få lite snabb hjälp! Har precis monterat isär vagnen och tänkte tvätta sittdel och varukorg. Har plockat bort sittplattan och skumgummit, är det något mer som ska bort?? Är ju som hårda små plattor i ryggen, men de går inte att ta bort eller? Något i varukorgen som ska bort innan tvätt?? Andra smarta tips inför tvätt?Tacksam för svar!!
    I sittdelen är det bara sittplattan och skummgummit som ska bort, ryggskenorna ska va kvar, viker sig i maskinen.
    Varukorgen så ta bort den svarta bottenplattan.
    Inget sköljmedel och kan lägga in handukar som extra skydd i maskinen.
  • Ms Kanga
    Natural skrev 2008-07-28 21:49:51 följande:
    Frågar här med om någon vet. Hur mycket tyg går det åt till att sy en dyna? Vad stoppar ni i dynan?Nån som syr dynor här? Ingen annons
    Det går åt knappt en meter, den dynan jag har är 50 cm bred på bredaste stället och 85 cm lång. Den är fylld med 2 cm tjock "vadd i metervara"
  • EllaKaramella
    SooJuicy skrev 2008-07-29 08:34:28 följande:
    I sittdelen är det bara sittplattan och skummgummit som ska bort, ryggskenorna ska va kvar, viker sig i maskinen.Varukorgen så ta bort den svarta bottenplattan.Inget sköljmedel och kan lägga in handukar som extra skydd i maskinen.
    Tack snälla för svaret!! Nu ska vagnen bli ren och fin igen!
  • Emmsan

idag är en uuuunderbar dag hade ju problem med min sufflet igår. mailade bugaboo o idag svarar de JAG SKA FÅ EN nyyyyyyyy :) underbara bugaboo med underbar service svarar typ på mail efter bara ngr minuter :)

• oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-07-29 09:47:28 följande:
    idag är en uuuunderbar dag hade ju problem med min sufflet igår. mailade bugaboo o idag svarar de JAG SKA FÅ EN nyyyyyyyy :) underbara bugaboo med underbar service svarar typ på mail efter bara ngr minuter :)
    Vilken service!!
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-07-29 09:55:27 följande:
    Vilken service!!
    jaaa verkligen :) fick svar igen nu att jag ska få den om ca 10 dagar me love bugabooooooooooo
  • artan060914

Har idag reklamerat mitt chassi till babytrader...
    Får se vad jag får för svar, det verkar ju ha varit olika för olika personer...
    Mitt handtag började glida igår.
    Det glider så fort jag drar vagnen så det behövs alltså ingen vikt för att det ska glida...

Får se vad jag får för svar.

Hur har det varit för er med samma problem?
    Fått nytt chassi eller blivit nekade?
    Jag är lite rädd att dem ska begära in mitt chassi innan dem skickat ett nytt om jag nu får ett nytt!!
    Känns inge kul att stå utan barnvagn i flera veckor!

Mammas tjejer!!
  • Stormis

Det här med parasoll...
    -Om man köper ett beg så ingår det oftast bara ett fäste, dvs till Cams ram? Stämmer det?
    -Om man köper ett nytt eller nyare beg så ingår det fler fästen, eller hur? Vilka?
    -Jag har investerat i en ny mugghållare medtusen (fyra...) olika fästen - passar parasollen i de också eller är de annorlunda???

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14