• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-07-29 09:47:28 följande:
    idag är en uuuunderbar dag hade ju problem med min sufflet igår. mailade bugaboo o idag svarar de JAG SKA FÅ EN nyyyyyyyy :) underbara bugaboo med underbar service svarar typ på mail efter bara ngr minuter :)
    Maila du dom direkt? Vart beställde du suffletten ifrån?
  • jellona0507

Hejsan!
    Nu börjar jag bli sugen på att köpa en bugaboo igen. Har plöjt igenom några vagnar nu under våren, men saknar en liten vagn som är lätt att få upp på höga bussar själv (åker buss ganska mycket).
    Enda nackdelen, dottern är ganska "lång". Testade henne i en bekants bugga för en månad sedan, då kändes det som om att hennes huvud var uppe i sufletten, redan! Hon är nu 11månader, runt 78-80cm. Lång rygg & korta ben!
    Ska provköra henne mer innan jag bestämmer mig, men är väldigt sugen.
    Drar för tillfället runt på en emmaljunga city cerox 360, som i sig är smidig att köra, men tung när man ska få upp den på buss osv. Varukorgen är värdelös på den!
    Hade ju en bugaboo cameleon i december, som jag sålde fort. Ångrar mig då och då!

Finns det någon återförsäljare i Norrköping? Ska köpa vagnen i slutet av augusti, åker då ner till Norrköping. Bor annars i stockholm/södertälje! Vill gärna slippa leveranstider, vilket jag såg att kidzshop hade nu!
    Låångt inlägg nu, men vad tror ni? Kan min lång-ryggade tjej sitta ett tag i en cameleon?

• Corpset

jellona0507:
    NEJ! Köp INTE Bugaboo hos Babyproffsen Norrköping. Har väntat i sex veckor på att få mitt chassi reklamerat, otrevlig kontakt och på det hela taget är jag totalt icke-nöjd. Beställ hellre från Babytrader, då får du det billigare och med bättre service.

• Emmsan
    Corpset skrev 2008-07-29 11:52:36 följande:
    jellona0507:NEJ! Köp INTE Bugaboo hos Babyproffsen Norrköping. Har väntat i sex veckor på att få mitt chassi reklamerat, otrevlig kontakt och på det hela taget är jag totalt icke-nöjd. Beställ hellre från Babytrader, då får du det billigare och med bättre service.
    skule vilja säg köp inte bugaboo hos nån babyproffsen alls skit dålig service o de kan INGENTING :)
  • jellona0507
    Corpset skrev 2008-07-29 11:52:36 följande:
    jellona0507:NEJ! Köp INTE Bugaboo hos Babyproffsen Norrköping. Har väntat i sex veckor på att få mitt chassi reklamerat, otrevlig kontakt och på det hela taget är jag totalt icke-nöjd. Beställ hellre från Babytrader, då får du det billigare och med bättre service.
    Åh vad bra att du sa det! Då kikar jag här i Stockholm! Vill gärna ha vagnen direkt, för otålig för att vänta! Någon som har köpt från den butiken som finns i heron city (kungens kurva)? Eller finns det någon i Södertälje tro?
  • oOrosamarängerOo
    jellona0507 skrev 2008-07-29 11:54:40 följande:
    Åh vad bra att du sa det! Då kikar jag här i Stockholm! Vill gärna ha vagnen direkt, för otålig för att vänta! Någon som har köpt från den butiken som finns i heron city (kungens kurva)? Eller finns det någon i Södertälje tro?
    Det är ju barnbutiken som öppnat i kungens k oxå, jag har köpt min bugga hos dem fast i stan och har bara possitivt att säga om dem gällande mitt köp och reklamationer. Finns nån i tråden tror jag som har sämre erfarenheter av dem, men är nog så med alla butiker
  • jellona0507
    SooJuicy skrev 2008-07-29 12:23:20 följande:
    Det är ju barnbutiken som öppnat i kungens k oxå, jag har köpt min bugga hos dem fast i stan och har bara possitivt att säga om dem gällande mitt köp och reklamationer. Finns nån i tråden tror jag som har sämre erfarenheter av dem, men är nog så med alla butiker
    Okej! Ska kolla med dem sedan i augusti om de har de färgerna inne, som jag vill ha! Iofs vet jag inte riktigt vad jag vill ha.. ev. brun bas, eller sand.. eller röd! Svårt!
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-07-29 12:23:20 följande:
    Men säger oxå, köp inte av babyproffsen, skulle aldrig göra det! De behandlar sina kunder som skit och tycker iprincip att när en vara är såld så har de inte nåt mer med den att göra, så reklammationsmässigt suger de!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14