• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Natural

Frågar här med om någon vet. Hur mycket tyg går det åt till att sy en dyna? Vad stoppar ni i dynan?

Nån som syr dynor här? Ingen annons

• FinalFantasy

Oh den var inte uppe förut

Linn och Robin skrev 2008-07-28 21:51:30 följande:
    gobligobli.se/index.htmlHon hade ju en hemsida
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Lille Mammsen
    Lokatt skrev 2008-07-28 21:09:35 följande:
    mallan brallan skrev 2008-07-28 20:25:21 följande:
    FY-FABIAN VA AVIS JAG EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.........
    Vart fann du detta tyg???? Vill oxå ha jöööööööööö
  • NovJenny
    FinalFantasy skrev 2008-07-28 21:42:06 följande:
    Kan jag göra
    Kan du inboxa mig också?
  • Mamma Anna

Ah jag blir tokig på varukorgen! Har ni något bra tips på hur man får i grejer i den när man har liggdelen på? Den är ju egentligen stor och bra men det går ju knappt att få in nåt under liggdelen.

• Virriga familjen
    imaj skrev 2008-07-28 18:22:27 följande:
    Virriga familjen skrev 2008-07-28 17:51:48 följande:
    Silikonsprayen ska du ha till att smörja de "rörliga" delarna eller om man säger "lederna" på vagnen och vaselinet ska du ha till de blanka delarna... Svårt att förklara men förstår du?
    Jag tror jag fattar silikonsprayen iaf. Men vad ska man göra med vaselinet på de blanka delarna?
  • FinalFantasy

Jag vinklade liggdelen lite, dvs tryckte in knapparna och vinklade lite och stuvade sen in saker haha Småsaker gick annars med men stora shoppingkassen var svårare.
    Lättare dock från sidan som är ifrån en (småhjulssidan) än egna märkte jag undra varför..

Mamma Anna skrev 2008-07-28 22:29:08 följande:
    Ah jag blir tokig på varukorgen! Har ni något bra tips på hur man får i grejer i den när man har liggdelen på? Den är ju egentligen stor och bra men det går ju knappt att få in nåt under liggdelen.
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Noiis

God kväll tjejer. Nu är min suflett klar eller nja nästan Nål F*N gick av när jag skulle sy fast spännen. Jag har inte riktigt koll på hur man lägger in bild i bild tråden... Nån som har lust att hjälpa mig?

Vilken skötväska tycker du är snyggast på Buggan??

• Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-07-28 22:49:19 följande:

God kväll tjejer. Nu är min suflett klar eller nja nästan Nål F*N gick av när jag skulle sy fast spännen. Jag har inte riktigt koll på hur man lägger in bild i bild tråden... Nån som har lust att hjälpa mig? Vilken skötväska tycker du är snyggast på Buggan??
    Har oioi,div skiphop,bugaboo mfl....tycker nog buggans egna i 1:a hand!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14