• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • trasslig
    Suri skrev 2008-06-08 21:50:12 följande:
    Nä, nu måste ni hjälpa mig. Det där felet med handtaget som flera har reklamerat... Nu skriver min kompis i NY, som jag bad testdra i handtaget, att det glider lite på ena sidan. citat: "Jag lokaliserade handtaget och stängde spännena och drog i handtaget. Då sitter det som berget på ena sidan, och glider en del på den andra :/ . Vad göra?"Vagnen är inte monterad. Han har bara dragit i handtaget. Fan fan fan, det var ju detta som INTE fick hända!(mina gravhormoner får spel här i värmen, känner att jag kokar över snart, *ledsen*)
    Min kompis har samma problem. Hon köpte en från Nederländerna tror jag. Handtaget "vickar" åt sidorna. Tydligen var det fel på en massa vagnar från den sidan, hon hade fått svar på mejlen att cirka 250 vagnar stod i kö för att få nya chassin men att bara 5 kommit hittils. Även de var trasiga..
  • Suri
    trasslig skrev 2008-06-08 21:57:51 följande:
    Min kompis har samma problem. Hon köpte en från Nederländerna tror jag. Handtaget "vickar" åt sidorna. Tydligen var det fel på en massa vagnar från den sidan, hon hade fått svar på mejlen att cirka 250 vagnar stod i kö för att få nya chassin men att bara 5 kommit hittils. Även de var trasiga..
    Du skojar?? Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... men det verkar inte vara samma fel. Här är det själva teleskophandtaget som glider upp lite på ena sidan som jag fattar det.
  • Kajsan
    trasslig skrev 2008-06-08 21:57:51 följande:
    Nej då, det är inte handtag som vickar åt sidorna, och det problemet med handtag som glider har alla butiker , inte bara nån.
  • Suri

Vad gör jag nu?
    Handtaget glider på ena sidan. Vagnen är inte monterad ens. Alldeles sprillans ny. Kom från butiken i fredags. Snyft. Reklamerar man i butiken eller hemsidan? Bör jag montera vagnen för att kolla att det inte är fel på något annat?

• Kajsan

Du behöver inte montera vagnen, ointressant om det är fler fel, du ska ju reklamera oavsett ( sen tror jag inte det är fler fel helller )
    Tillbaks till butik med den och få en ny!

• Suri
    Kajsan skrev 2008-06-08 22:12:28 följande:
    Du behöver inte montera vagnen, ointressant om det är fler fel, du ska ju reklamera oavsett ( sen tror jag inte det är fler fel helller ) Tillbaks till butik med den och få en ny!
    ok. Suck. Vilken otur.
  • Kajsan
    Suri skrev 2008-06-08 22:14:14 följande:
    ok. Suck. Vilken otur.
    Ja,inte är det roligt inte
  • ami

Kajsan, Var det du som köpt en BB fleecefilt? Isf, hur är den? *nyfiken*

• Kajsan
    ami skrev 2008-06-08 22:17:15 följande:
    Kajsan, Var det du som köpt en BB fleecefilt? Isf, hur är den? *nyfiken*
    Ja just det! Nja, den var sådär. Inte nåt speciellt med den.
    Och fleece är det inte. Snygg! Fast inte samma bruna som på basen tyvärr.
  • Duntoffla
    Suri skrev 2008-06-08 22:00:37 följande:
    Du skojar?? Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... men det verkar inte vara samma fel. Här är det själva teleskophandtaget som glider upp lite på ena sidan som jag fattar det.
    Suri skrev 2008-06-08 22:11:04 följande:
    Vad gör jag nu?Handtaget glider på ena sidan. Vagnen är inte monterad ens. Alldeles sprillans ny. Kom från butiken i fredags. Snyft. Reklamerar man i butiken eller hemsidan? Bör jag montera vagnen för att kolla att det inte är fel på något annat?
     Vad trist! Det låter tyvärr som det klassiska chassifelet Reklamera på en gång. Det ska inte glida så där. Det har hänt vagnar köpta här, i Holland, Usa...
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14