• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Trojka
    ami skrev 2008-06-08 20:10:04 följande:
    Ja.
    Och du är helt säker? Vill inte stå som ett fån utan platta och skumgummi sen när gamla basen är såld liksom.
  • Kajsan
    Trojka skrev 2008-06-08 20:28:13 följande:
    Och du är helt säker? Vill inte stå som ett fån utan platta och skumgummi sen när gamla basen är såld liksom.
    Helt säker!
  • fröken ida
    FridaLee skrev 2008-06-08 20:10:05 följande:
    vilken butik beställde du ifrån i usa? vi tänkte mä köpa från usa när mannen ska dit.
    www.strollers.com säljer de fortfarande buggor för 719 dollar, ca 4500 svenska.
    Älskade Edvin
  • Ms Kanga
    MildaMaränger skrev 2008-06-08 18:08:35 följande:
    ja det är ju många som tycker att parasoll är onödigt... och vissa tycker att det är bra.. en till fråga... när ni kör med liggvagnen, har ni handtaget på då? och locket? blir det inte varmt med locket nu i sommarvärmen?
    Handtaget behövs bara om du ska bära liggdelen annars är det mest i vägen och locket skulle jag kanske ha på en regning blåsig dag men inte i normalt sommarväder då räcker en tunn filt på bebben
  • Trojka
    Kajsan skrev 2008-06-08 20:31:23 följande:
    Helt säker!
    Kanin! Då vet jag. Tackar.
  • Acke

Canvas eller fleece i sommar? Har en röd fleece till vår bugaboo och är liiite sugen på att köpa en till klädsel. Då är frågan OM det blir en sådan här varm sommar... är fleecen mycket varanre än canvas eller spelar det ingen roll...?

Är sugen på en orange klädsel men funderar också påen beige...men dte känns lite tråkigt med beige klädsel till grå bas...

Ska tilläggas att babyn kommer vilken dag som helst så det är liggdel som gäller...

Any comments?

• Suri
    FridaLee skrev 2008-06-08 20:10:05 följande:
    vilken butik beställde du ifrån i usa? vi tänkte mä köpa från usa när mannen ska dit.
    De säljer buggan på alla babybutiker verkar det som. I alla fall i NY. Vi köpte vår på www.giggle.com
    Men vi beställde inte utan köpte den direkt i butiken. Jättefin affär soho som jag var på flera gånger. Det man får tänka på är att skatt tillkommer på priset. Har ingen aning hur det fungerar.
    Ska han ta den med sig? I så fall rekommenderar jag att ni beställer den innan, så rätt färg finns, sedan kan han hämta den i butiken när han är dät eller få den levererad dit han bor. Vart i USA ska han vara?
  • wei

har sett att syjuntatråden inte längre finns så jag tänkte ställa min fråga här..

är det någon som har sytt sufflett till bee? är det svårt?`
    någon som har något mått/beskrivning?

• Suri

Nä, nu måste ni hjälpa mig. Det där felet med handtaget som flera har reklamerat...

Nu skriver min kompis i NY, som jag bad testdra i handtaget, att det glider lite på ena sidan. citat: "Jag lokaliserade handtaget och stängde spännena och drog i handtaget. Då sitter det som berget på ena sidan, och glider en del på den andra :/ . Vad göra?"

Vagnen är inte monterad. Han har bara dragit i handtaget. Fan fan fan, det var ju detta som INTE fick hända!
    (mina gravhormoner får spel här i värmen, känner att jag kokar över snart, *ledsen*)

• trasslig

fröken ida skrev 2008-06-08 20:36:28 följande:

www.strollers.com säljer de fortfarande buggor för 719 dollar, ca 4500 svenska.
    Jag funderar på att köpa en bugga. Dock tycker jag att det är lite dyrt i Sverige, vad ligger en cameleon på här? 8.000? .. hur mycket blir det med frakt och grejer om den kommer hit?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14