• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Duntoffla
    Livrädd med stil- Skitsnygga sufletter! Gillade särskilt den understa. Var hittar man såna tyger? *sugen på att sy ett par till nu*

Ska nog köpa lite frottétyg på metervara och sy ett frottédyna nu till sommaren.
    Älskade Noel
  • Suri

Självklart ska jag råka ut för det klassiska chassifelet... Här sitter jag och vagnen är hos vänner i NY. Känner mig så besvärlig att be dem skicka tillbaka vagnen (eller bara shassit) och krångla med det. När de varit så snälla och erbjudit sig att ta vagnen med sig hem till sverige. TYYYYPISKT!!

Och jag som var så glad Ledsen

Hoppas verkligen att det löser sig snabbt, utan problem. Att de bara byter utan att tjafsa med mina stackars vänner som inte alls har tid med sådant krångel.

Tack för ert stöd.

• Emmsan

grrrr precis hemkommen från halmstad o husvagnen en varm ljuvlig helg men vad ser jag.. jag har tappat en "plupp" uppepå mitt ena framhjul :( o inte tusan kan man väl köpa en lös plupp bara ?!!? ahhahaha ser dumt ut o jag stöööör mej

• ami
    Kajsan skrev 2008-06-08 22:19:04 följande:
    Ja just det! Nja, den var sådär. Inte nåt speciellt med den.Och fleece är det inte. Snygg! Fast inte samma bruna som på basen tyvärr.
    Ok. Ändå sugen på en färgglad.. Vad blev det för allt, tull o frakt?? *vill ha* Inboxa mig GÄRNA om du inte vill skriva det här vill säga. *ber snällt*
  • Kajsan
    ami skrev 2008-06-08 23:04:09 följande:
    Ok. Ändå sugen på en färgglad.. Vad blev det för allt, tull o frakt?? *vill ha* Inboxa mig GÄRNA om du inte vill skriva det här vill säga. *ber snällt*
    Typ 500 eftersom jag åkte på tull Helt klart inte värt det, men det var ju en chansning, så jo, det kanske var värt det ändå *Velar*
    Fast den är lite läcker! Jag tror jag kommer uppskatta den mer i höst, den är INTE somrig.
  • ami
    Kajsan skrev 2008-06-08 23:08:09 följande:
    Typ 500 eftersom jag åkte på tull Helt klart inte värt det, men det var ju en chansning, så jo, det kanske var värt det ändå *Velar*Fast den är lite läcker! Jag tror jag kommer uppskatta den mer i höst, den är INTE somrig.
    Nä, tänkte just till hösten innan åkpåsen.
    Då får det bli en sån. Röd eller orange kanske, har sand+brun vagn.
  • Jåll

emmsan: Min plupp med!! Nån som vet vart jag kan få tag på en ny? Vill ju ha en snygg vagn med TVÅ pluppar! Antar att man får byta hela hjulanordningen...

• Pinja

Hmm... här om dagen släppte låsningen på vänster sida av styret. Nu har det hållit igen, men man borde väl göra en reklamation...? Det är alltså inte det 'klassiska' glidproblemet...

• Emmsan
    Jåll skrev 2008-06-08 23:12:28 följande:
    emmsan: Min plupp med!! Nån som vet vart jag kan få tag på en ny? Vill ju ha en snygg vagn med TVÅ pluppar! Antar att man får byta hela hjulanordningen...
    hahah visst är det störande ;)
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-06-08 22:58:08 följande:
    grrrr precis hemkommen från halmstad o husvagnen en varm ljuvlig helg men vad ser jag.. jag har tappat en "plupp" uppepå mitt ena framhjul :( o inte tusan kan man väl köpa en lös plupp bara ?!!? ahhahaha ser dumt ut o jag stöööör mej
    Ojdå, jättetrist! Dit ska jag på semester om ett par veckor så kan ju leta
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14