• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis

Jag åker till New york i nästa vecka och kom på, är det billigare att köpa klädsel till Cam i USA? eller är det samma priser? Nån som vet om dom har fler färger eller är det samma äver hela världen?

• Fru Indosaurie
    Noas mamma skrev 2008-06-08 12:20:08 följande:
    Jag åker till New york i nästa vecka och kom på, är det billigare att köpa klädsel till Cam i USA? eller är det samma priser? Nån som vet om dom har fler färger eller är det samma äver hela världen?
    Sittdelstyget har inte samma hål som det i sverige, i så fall måste du modifiera det lite.
    Det är iaf billigare! Det är samma färger som i övriga världen.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Mstery

Vi försöker beställa men det vill inte fungera. Står att kortnumret är fel fast det är rätt... typiskt.

• sofie3

Konstigt finns inget på svenska fast den e köpt på storkens barnvagnar i göteborg.. inte ens i böckerna står det på svenska.
    *suck*

• Vintersjäl

Jag har nyligen fått hem min Cam och märkte idag att liggdelen är lite ruckbar. Den sitter fast som den ska (tror jag ) men den går ändå att rucka lite på... Ska det vara så?

• Lourdes
    sommarfluga skrev 2008-06-08 12:43:04 följande:
    Jag har nyligen fått hem min Cam och märkte idag att liggdelen är lite ruckbar. Den sitter fast som den ska (tror jag ) men den går ändå att rucka lite på... Ska det vara så?
    Yes så skall det vara ...
  • Vintersjäl
    Lourdes skrev 2008-06-08 12:46:55 följande:
    Sicken tur! Tack för svaret!
  • mrsjling

Vad är det för kompensation ni pratar om? Har inte heller fått någon...

jessica1979 skrev 2008-06-08 11:23:11 följande:
    ModestyClara: Bad du babytrader om kompensation eller fick du det automatiskt? Anledningen att jag frågar är att jag själv inte har blivit erbjuden någon.
  • myHappiness
    mrsjling skrev 2008-06-08 12:56:05 följande:
    Vad är det för kompensation ni pratar om? Har inte heller fått någon...
    Man kan ju alltid försöka deala med dem. Jag dealade till mig en ståbräda som kompensation om jag själv stod för frakten, dvs 382 kr. Tyckte det var ett bra pris för en bräda.
  • thj
    sofie3 skrev 2008-06-08 12:41:08 följande:
    Konstigt finns inget på svenska fast den e köpt på storkens barnvagnar i göteborg.. inte ens i böckerna står det på svenska.*suck*
    Det ska finnas svensktkort också..
    Garantin gäller säkert ändå

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14