• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • jessica1979

Modestyclara har tydligen fått en solsuflett för besväret.

mrsjling skrev 2008-06-08 12:56:05 följande:
    Vad är det för kompensation ni pratar om? Har inte heller fått någon...
  • 060810

Passar cameleons liggdelstyg/liggdelsbas till Geckon? eller Geckon går inte alls att göra om??

Såg en blå på Tradera som jag skulle vilja ha men tror inte att den går att sätta på min Gecko..

Någon som vet?

• Trojka

Vad ingår när man köper en ny sittdelsbas? Är det bara självaste tyget eller får man med plattan och skummgummit med (det som ska sitta under sitsen)?

• Johanna200
    thj skrev 2008-06-08 11:15:48 följande:
    Hmm.Vi har en adapter som är till akta graco's modeller,den är som en båge som man sätter stolen i..Har svårt att tro att maxicosi adaptern funkar på akta.Kram
    Tyckte väl att det lät lite knasigt så jag testade med en kompis adapter och det fungerade verkligen inte... inte äns lite...konstigt att säga att det fungerar om det inte gör det
  • madebyinferno
    sofie3 skrev 2008-06-08 11:18:17 följande:
    ingen som vet??
    Går att fylla i direkt på BB´s hemsida - smidigt
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • sweetlina

men kan man göra det om man köpt den begagnad och den förra ägaren ej skickat in garantikortet? kommer jag då kunna lämna in den i nån affär i min stad som säljer buggor för att reparera om något skulle gå sönder eller liknande?

martina78 skrev 2008-06-08 15:40:41 följande:
    Går att fylla i direkt på BB´s hemsida - smidigt
  • jompa

Nu står en helt ny Bugaboo Bee hemma i vardagsrummet och väntar på att bli invigd. Ska nog ta ut dottern en tur imorgon på förmiddagen
    Det blev en Khaki färgad till slut, superfin är den.

• EllaKaramella

Smyger in med ett lite halvt OT ämne... Är sugen på att beställa en sittdyna från Ditten datten till min bugga med rosa sommarsuflett.
    Min fråga är om det kanske finns någon som har beställt nr 17 den med rosa/gröna prickar och har en bild att dela med sig av??
    Står och väljer mellan nr 17 rosa/gröna prickar eller nr 26 i randigt svart/vitt/rosa. Vilken tror ni blir snyggast??

• Stella81
    Kajsan skrev 2008-06-08 11:22:38 följande:
    Brunt, det kör jag med, för då kan man matcha det med andra toppar!
    Tack Lutade åt det själv, så brunt it is.
  • MildaMaränger
    MildaMaränger skrev 2008-06-08 10:10:25 följande:
    Jag funderar på solskydd till min vagn. Vilket är bäst? Parasoll eller sån sunscreen? eller fungerar det bra med bara en liten filt?
    Ingen mer som kan? vet?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14