• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-14 09:56:23 följande:
    Alltså, det kom verkligen två olika modeller av Bee! dELS DET OCH SEN DE DÄR FLÄRPARNA SOM SATT FAST PÅ EN DEL VAGNAR OCH EN DEL INTE.Va fan, caps, jag orkar inte fixa.Men OM jag nu köper en ny vill jag ha löstagbara kuddar!

Jag köpte min så tidigt. Kanske var det så på de allra första. Vet ej, min syster har oxå en Bee men har inte tänkt på hur hennes bälte är. Hon köpte sin i våras.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-14 09:58:59 följande:
     Jag köpte min så tidigt. Kanske var det så på de allra första. Vet ej, min syster har oxå en Bee men har inte tänkt på hur hennes bälte är. Hon köpte sin i våras.
    Intressant! ( får jag komma in? ), fast det verkade inte ha med saken att göra när vi funderade över det tidigare i somras...
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-08-14 09:54:45 följande:
    Oj, mina var inte fastsydda
    Japp, mina är fastsydda i själva selet:( jag har andra upplagan, den med tunnare vadderade kanter så kanske skiljer då hur kuddarna sitter.
  • Elinen

Kajsan: Kikade in på dina bilder och såg att du hade en brun Bugaboo filt. Var kommer den ifrån? /Elin

• Mamma Anna

En liten fråga till er. Har ni barnvagnslås? Jag kom på att jag nog måste införskaffa ett innan jag ska till BVC nästa gång för jag har ingen lust att ställa ifrån mig vagnen bara sådär. Är det nån skillnad på ett barnvagnslås och andra lås eller kan man införskaffa ett vanligt cykellås?

• AnniPanni
    Mamma Anna skrev 2008-08-14 11:41:26 följande:
    En liten fråga till er. Har ni barnvagnslås? Jag kom på att jag nog måste införskaffa ett innan jag ska till BVC nästa gång för jag har ingen lust att ställa ifrån mig vagnen bara sådär. Är det nån skillnad på ett barnvagnslås och andra lås eller kan man införskaffa ett vanligt cykellås?
    Jag har ett vanligt spirallås just nu. Det funkar men inte klockrent då jag blir arg varje gång jag ska dra ut det så jag sla köpa ett sånt där barnvagnslås med vajer som man drar ut o de har ofta nrkombination istället för nyckellås.
  • SchumiFerrari

suck..Vill ha åkpåse och bugaboos skötväska men det är ju nästa 2000:- 

*Älskade Noa*
  • Noiis
    SchumiFerrari skrev 2008-08-14 11:56:41 följande:
    suck..Vill ha åkpåse och bugaboos skötväska men det är ju nästa 2000:- 
    vill du absolut ha nytt? annars finns de väl en del beg på typ blocket och tradera?
  • SchumiFerrari
    Noas mamma skrev 2008-08-14 11:59:06 följande:
    vill du absolut ha nytt? annars finns de väl en del beg på typ blocket och tradera?
    finns inget snyggt där.. Har kollat nyss...Ev en väska på Tradera..
    *Älskade Noa*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14