• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    SchumiFerrari skrev 2008-08-14 08:49:48 följande:
    ang att ha åkpåse.."Behöver" man ha det i vinter till en som kom i början av mars? Eller funkar det med fårfäll och en ullfilt? thj får intr svarar du vill ju såklart sälja
    Nu hitta jag
  • Caeruleus
    ang att ha åkpåse.."Behöver" man ha det i vinter till en som kom i början av mars? Eller funkar det med fårfäll och en ullfilt? thj får intr svarar du vill ju såklart sälja
    Jag kommer att ha åkpåse i Been till min kille som föddes i januari. Hade det även i våras när det blev lite varmare. Toppen att ha lite mindre kläder på killen och sen bara öppna upp åkpåsen när man kom in i affärerna. Åkpåsen sparkar han inte heller av sig vilket han gör med filtarna.
  • SchumiFerrari
    Caeruleus skrev 2008-08-14 08:54:58 följande:
    Jag kommer att ha åkpåse i Been till min kille som föddes i januari. Hade det även i våras när det blev lite varmare. Toppen att ha lite mindre kläder på killen och sen bara öppna upp åkpåsen när man kom in i affärerna. Åkpåsen sparkar han inte heller av sig vilket han gör med filtarna.
    det har du ju rätt i.... Har en Cam.
    Får ta en diskussion med sambon om att köpa åkpåse
    *Älskade Noa*
  • Stargirl
    Jag skulle köpa åkpåse. Vi har använt den fram till maj månad. Jag tycker den är toppen för den inte är så tjock och kan börja användas tidigt på hösten.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Caeruleus

Sen är det ju alltid piffigt med en åkpåse i en fin färg. Själv var jag så tråkig och köpta en i svart

• SchumiFerrari
    Caeruleus skrev 2008-08-14 09:08:04 följande:
    Sen är det ju alltid piffigt med en åkpåse i en fin färg. Själv var jag så tråkig och köpta en i svart
    Här kan det på sin höjd bli en blå eller mörkblå om det inte blir svart. Allt annat går i svart i vår vagn. Sambon vill hålla den så ren som möjligt i färger...
    *Älskade Noa*
  • Stargirl
    Caeruleus skrev 2008-08-14 09:08:04 följande:
    Mmmm håller med. Kul att ha lite färg på vintern.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SchumiFerrari skrev 2008-08-14 09:12:24 följande:
    Här kan det på sin höjd bli en blå eller mörkblå om det inte blir svart. Allt annat går i svart i vår vagn. Sambon vill hålla den så ren som möjligt i färger...
    den klarblå är ju SÅ FIN!!! Den skulle jag valt om jag hade haft en liten kille. Den finaste färgen tycker jag förutom den rosa *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Caeruleus
    Stargirl skrev 2008-08-14 09:13:23 följande:
    den klarblå är ju SÅ FIN!!! Den skulle jag valt om jag hade haft en liten kille. Den finaste färgen tycker jag förutom den rosa *s*
    Har inte sett den i verkligheten men på bild ser den finfin ut.
  • tea1982
    Caeruleus skrev 2008-08-14 09:17:45 följande:
    Har inte sett den i verkligheten men på bild ser den finfin ut.
    Vart kan man kolla på olika åkpåsar, etc?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14