• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mamma på vift
    Mini78 skrev 2008-08-13 22:10:20 följande:
    Måste fråga er experter.... Jag är sugen på en Cameleon till nästa barn, och undrar nu om de små hjulen är låsbara i ett läge? Alltså, kan man få dem att bara snurra framåt-bakåt som vanliga hjul? Eller måste man vända chassit så man har de stora hjulen fram om man inte vill att de små ska rotera runt?
    De är låsbara!
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • LillaMysan06

Funderar på en Cameleon till nästa barn och hoppas ni kan hjälpa mig med en fråga (hittade inget svar i FAQ).

Köper antagligen vagnen i USA.

Iom att selen sitter annorlunda i USA-versionen behöver man köpa åkpåse där också eller funkar de man kan köpa här hemma?

• Fröken Småland
    LillaMysan06 skrev 2008-08-13 22:24:36 följande:
    Funderar på en Cameleon till nästa barn och hoppas ni kan hjälpa mig med en fråga (hittade inget svar i FAQ).Köper antagligen vagnen i USA. Iom att selen sitter annorlunda i USA-versionen behöver man köpa åkpåse där också eller funkar de man kan köpa här hemma?
    Åkpåsarna har hål för alla varianter så det är no probs! Men passa på för tusan, de är ju mycket billigare over there.
  • Hilti

Nån som vet hur lång leveranstid Kidzshoppen har på varor som har status "i lager"? Beställde åkpåse til buggan och er självklart nyfiken på den.. vi fryser inte direkt än men

• Fröken Småland
    Hilti skrev 2008-08-13 22:52:53 följande:
    Nån som vet hur lång leveranstid Kidzshoppen har på varor som har status "i lager"? Beställde åkpåse til buggan och er självklart nyfiken på den.. vi fryser inte direkt än men
    Det brukar gå ruskigt snabbt, beror nog på hur mycket de har att göra. Ibland skickar de nästan innan man hunnit beställa . Härligt med en ny åkpåse! Kanske... NEJ! Inga fler åkpåsar för mig Generad
  • Kajsan

*Tjatar*
    Nån som sett nåt bättre erbjudande då man köper Bee än det kopbarnvagn har?
    Jag är sugen igen

• Senap
    LillaMysan06 skrev 2008-08-13 22:24:36 följande:
    Funderar på en Cameleon till nästa barn och hoppas ni kan hjälpa mig med en fråga (hittade inget svar i FAQ).Köper antagligen vagnen i USA. Iom att selen sitter annorlunda i USA-versionen behöver man köpa åkpåse där också eller funkar de man kan köpa här hemma?
    *lägger till i FAQ*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-13 23:52:56 följande:
    *Tjatar*Nån som sett nåt bättre erbjudande då man köper Bee än det kopbarnvagn har?Jag är sugen igen
    Vad är deras? Fri frakt lr?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Mini78 skrev 2008-08-13 22:10:20 följande:
    Måste fråga er experter.... Jag är sugen på en Cameleon till nästa barn, och undrar nu om de små hjulen är låsbara i ett läge? Alltså, kan man få dem att bara snurra framåt-bakåt som vanliga hjul? Eller måste man vända chassit så man har de stora hjulen fram om man inte vill att de små ska rotera runt?
    Man kan låsa de små om man behöver.
    *~Bugaboo RULES~*
  • SchumiFerrari

Nu måste jag bara tala om en sak för er. Min mamma hävdar med en DÅRES envishet att hon sett en syskon/tvilingvagn från Bugga. Jag menar att det måste vara en first wheel men hon menar att hon kännt igen märket och att det stod Bugaboo på den... Hon såg den i Varberg.. Det gör mig förvirrad...

*Älskade Noa*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14