• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    SchumiFerrari skrev 2008-08-14 08:01:04 följande:
    Nu måste jag bara tala om en sak för er. Min mamma hävdar med en DÅRES envishet att hon sett en syskon/tvilingvagn från Bugga. Jag menar att det måste vara en first wheel men hon menar att hon kännt igen märket och att det stod Bugaboo på den... Hon såg den i Varberg.. Det gör mig förvirrad...
    Nope, då har hon sett fel. Finns ingen syskonvagn från Bugaboo.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Senap

Nej, det finns ingen Bugaboo syskonvagn.
    Men det finns flera liknande lösningar som Bugaboo har - som har syskonvagnar.

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • SchumiFerrari
    Stargirl skrev 2008-08-14 08:02:18 följande:
    Nope, då har hon sett fel. Finns ingen syskonvagn från Bugaboo.
    jag vet ju det. Därför som jag blir så frustrerad! När hon nu hävdar detta kunde hon väl iaf tagit kort så jag kunde talat om för henne vad det egentligen är för vagn!
    *Älskade Noa*
  • Stargirl
    LillaMysan06 skrev 2008-08-13 22:24:36 följande:
    Funderar på en Cameleon till nästa barn och hoppas ni kan hjälpa mig med en fråga (hittade inget svar i FAQ).Köper antagligen vagnen i USA. Iom att selen sitter annorlunda i USA-versionen behöver man köpa åkpåse där också eller funkar de man kan köpa här hemma?
    Man kan enligt folk i denna tråden köpa åkpåse etc i Sverige.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Weklund

haha, ja nog hoppas ja att de inte var BB´s egna syskonvagn för idag kommer min FW med dhl & jag vill verkligen inte ha köpt den samma dag som BB´s egna vrkar dyka upp :) hahahahahahahahahahahaha

• oOrosamarängerOo
    SchumiFerrari skrev 2008-08-14 08:01:04 följande:
    Nu måste jag bara tala om en sak för er. Min mamma hävdar med en DÅRES envishet att hon sett en syskon/tvilingvagn från Bugga. Jag menar att det måste vara en first wheel men hon menar att hon kännt igen märket och att det stod Bugaboo på den... Hon såg den i Varberg.. Det gör mig förvirrad...
    Haha, kanske mig din mamma sett? Jag satte ihop camen o been och körde som "syskonvagn" har gjort det ett par gr och kommit fram folk som frågat
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-08-14 08:36:10 följande:
    Haha, kanske mig din mamma sett? Jag satte ihop camen o been och körde som "syskonvagn" har gjort det ett par gr och kommit fram folk som frågat
    Funkar det bra
    Jag gjorde så när jag hade två cam
    HUr sätter du ihop dem?

Kram
    Nu hitta jag
  • SchumiFerrari
    Bor du i Varberg? Men har för mig mamma sa att det var små tvillingar i den...
    *Älskade Noa*
  • Caeruleus
    Snälla bild?!
  • SchumiFerrari

ang att ha åkpåse.."Behöver" man ha det i vinter till en som kom i början av mars? Eller funkar det med fårfäll och en ullfilt? thj får intr svarar du vill ju såklart sälja

*Älskade Noa*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14