• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma Kråkan

har just nu en urban jungel syskonvagn...men stora tjejen har nu böörjat gå mycket själv så jag ska byta ut den. är super sugen på en bugaboo gecko.men om man köper en svart kan man då byta ut sufletten något? och kan man köpa endast med sittdel?tusen tack för svar

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-16 16:33:38 följande:
    Ja det vet jag, men som sagt, den satt ju fast
    Näe den sitter inte fast. Varken på min eller på min systers. Den går att förlänga. Visa upp den i butik så ska de visa ur man gör höftbältet längre.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-16 18:18:44 följande:
    Näe den sitter inte fast. Varken på min eller på min systers. Den går att förlänga. Visa upp den i butik så ska de visa ur man gör höftbältet längre.
    Jag har redan visat upp den i butik, och de fattade ingenting, den satt fast, jag lovar
    Men nu är den såld, pallade inte
  • Mamma Kråkan

puffar för min fråga..kan man köpa någon av vagnarna bara med sittdel?

• Fröken Småland
    JuliaochNelly skrev 2008-08-16 18:40:38 följande:
    puffar för min fråga..kan man köpa någon av vagnarna bara med sittdel?
    Det är inte helt lätt, men t ex www.babytrader.eu har gått med på att sälja utan liggdel vid något tillfälle. Kolla med dem!

Geckon frågade du om också va? Den har utgått och säljs inte mer i Sverige, förutom om den står kvar i någon butik.
  • Mamma Kråkan

så då är en camelon enda alternativet? har som sag haft en uj syskonvagn. men stora tjejen går nu och jag vill ha lillkillen emot mig inte ifrån mig dom på uj.

mamma2003 skrev 2008-08-16 18:53:02 följande:
    Det är inte helt lätt, men t ex www.babytrader.eu har gått med på att sälja utan liggdel vid något tillfälle. Kolla med dem!Geckon frågade du om också va? Den har utgått och säljs inte mer i Sverige, förutom om den står kvar i någon butik.
  • mysan87

kikar in här.
    Är lite nyfiken på bugaboo då vi behöver en smidigare vagn, vi har litet bagageutrymme i bilen och en väldigt klumpig emmaljunga just nu.
    Har varit inne på ping pong och kollat men hittar inga bugaboo där och har även kollat på babytrader, men där verkar priset vara samma som i sverige.
    Vill egentligen bara ha sitt delen av cameleon men det verkar som om det endast går att köpa både sitt och liggdel.
    någon som vet någon bra sida att beställa ifrån?

• AnniPanni
    JuliaochNelly skrev 2008-08-16 18:56:14 följande:
    så då är en camelon enda alternativet? har som sag haft en uj syskonvagn. men stora tjejen går nu och jag vill ha lillkillen emot mig inte ifrån mig dom på uj.
    Ja eller om du köper en begagnad.
    Cameleon säljs ju med ligg o sittdel och inte separat. Liggdelen är ju egentligen bara lite tyg o en platta så den r ju enkel att lägga undan tills man ska sälja vagnen.

Förstår att du hellre vill ha en vändbar vagn än UJn.. jag har en i hallen men den kommer nog inte bli använd igen förrens E är över året.
  • Mamma Kråkan

ser en massa chassi ute på blocket...hur gör man då ? kan man byggen en egen vagn då? tusen tack på förhand

• Fröken Småland
    mysan87 skrev 2008-08-16 18:59:46 följande:
    kikar in här.Är lite nyfiken på bugaboo då vi behöver en smidigare vagn, vi har litet bagageutrymme i bilen och en väldigt klumpig emmaljunga just nu.Har varit inne på ping pong och kollat men hittar inga bugaboo där och har även kollat på babytrader, men där verkar priset vara samma som i sverige.Vill egentligen bara ha sitt delen av cameleon men det verkar som om det endast går att köpa både sitt och liggdel.någon som vet någon bra sida att beställa ifrån?
    Pingpong måste man maila för att få uppgifter från, och de har rätt dåligt rykte här i tråden. Babytrader ger rabatt på 50 euro, har du sett det?

Annars undrar jag om inte pramworld är billigast nu om man skall köpa bilstol och åkpåse tillsammans med sin Cameleon, kostar 715 GBP plus 25 i frakt (knappt 8.900
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14