• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-08-16 14:10:48 följande:
    Nä, det värsta är att det inte var så, de gick inte att ändra på nåt sätt.
    Menar du att du inte kunde ändra läge alls i ryggdelen?
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-08-16 14:39:54 följande:
    Menar du att du inte kunde ändra läge alls i ryggdelen?
    Jo, men selen var fast, eller hur menar du?
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-08-16 15:16:01 följande:
    Jo, men selen var fast, eller hur menar du?
    Vet inte riktigt om jag fattar men lossa de vita plopparna från ryggen och ändra läge i höjd så att säga? Tror det va det stargirl menade, att de sitter på nedersta läget men går ju att flytta upp dem några steg
  • Kajsan

Ja, jo det funkade ju, men de som satt på sidan satt ju fast och gick inte att reglera så benen fick inte plats

• Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2008-08-16 15:18:56 följande:
    Vet inte riktigt om jag fattar men lossa de vita plopparna från ryggen och ändra läge i höjd så att säga? Tror det va det stargirl menade, att de sitter på nedersta läget men går ju att flytta upp dem några steg
    Nej, Stargirl menade att det finns två lägen på midjebandet. Ett läge med märkningen I som är avsett för småttingar och som vagnen är inställd på vid försäljning. Sen kan man ändra till ett annat läge; II och då blir selen längre i höfthöjd. Det där står i instruktionsboken, bara att kolla .
  • Fröken Småland
    mollan nu skrev 2008-08-16 16:10:05 följande:
    Jag som tycker bredden på selen i Bee är lagom men längden kort Och min 2-åring är gosmagad
    Long time no hear mollan. Allt väl?
  • Mary Cherry
    mollan nu skrev 2008-08-16 16:10:05 följande:
    Jag som tycker bredden på selen i Bee är lagom men längden kort Och min 2-åring är gosmagad
    Helt ot, men din 2-åring är född samma dag som min.
  • Fröken Småland
    Mam2B skrev 2008-08-16 11:25:59 följande:
    Hej!Nubörjare här (nätt och jämt gravid), men har redan bestämt att det blir en Bugaboo Cameleon till lill*n om h*n behagar stanna kvar i magen.Har kikat runt lite, både på nya och begagnade vagnar och har en liten fundering.Om jag köper en begagnad vagn av tidigare årsmodell (t ex 2006-2007), kan jag då köpa nytt bastyg och sätta på ligg- och sittdel? Dvs passar de nya klädlarna på gamla vagnar?Mycket tacksam för svar!
    Grattis och välkommen hit! Det går att köpa nya/begagnade bastyger som passar, oavsett årsmodell. En Cameleon är en Cameleon osv, spelar ingen roll hur gammal den är .
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-08-16 15:58:50 följande:
    Nej, Stargirl menade att det finns två lägen på midjebandet. Ett läge med märkningen I som är avsett för småttingar och som vagnen är inställd på vid försäljning. Sen kan man ändra till ett annat läge; II och då blir selen längre i höfthöjd. Det där står i instruktionsboken, bara att kolla .
    Ja det vet jag, men som sagt, den satt ju fast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14