• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Kimono skrev 2008-06-10 17:31:16 följande:
    Är det någon som vet vad en liggdel till cameleon kostar? och regnskydd och myggnät? Jag fick hem min vagn idag, en -08 som jag köpt begagnat och jag tog ju för givet att dessa saker skulle finnas med men det gjorde de inte och tydligen stod det inte uttryckligen i annonsen.....
    Problemet är väl att du då inte heller fått madrass och bottenplatta, och det är det som kostar multum, inte liggdelstyget.
    Jag tror att det är många som bygger egna vagnar av defekta chassin och då säljer utan liggdel eftersom det är billigast att göra så.
    Kolla så du inte har fått ett trasigt chassi!!
  • Duntoffla
    myHappiness skrev 2008-06-10 19:38:28 följande:
    Tjejer, tycker att alla som hänger här i tråden borde införskaffa denna!www.sakerochsockor.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibu...Vi glider ju runt med bästa vagnen, då ska väl våra snuttar även ha den bästa nappen!
    *rusar iväg och lägger en beställning på en gång!*
    Älskade Noel
  • myHappiness
    Duntoffla skrev 2008-06-10 19:46:47 följande:
    *rusar iväg och lägger en beställning på en gång!*
    Undrar om de verkligen har den på lager? Och om de har sålt någon? Jag menar, priset är ju lite saftigt!!
  • Duntoffla
    myHappiness skrev 2008-06-10 19:54:45 följande:
    Undrar om de verkligen har den på lager? Och om de har sålt någon? Jag menar, priset är ju lite saftigt!!
     Tycker du? Tycker det är som hittat
    Älskade Noel
  • Mael
    Tjejer, tycker att alla som hänger här i tråden borde införskaffa denna!www.sakerochsockor.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibu...Vi glider ju runt med bästa vagnen, då ska väl våra snuttar även ha den bästa nappen!
    Klart som 17 vi måste ha såna allihop
    - The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • Mael

Eller vänta - det står att det är den ultimata gåvan - hmmm vem kan tänkas vilja ge oss en sån?!

- The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • Duntoffla
    Mael skrev 2008-06-10 20:02:51 följande:
    Eller vänta - det står att det är den ultimata gåvan - hmmm vem kan tänkas vilja ge oss en sån?!
    Butiken som säljer dem kanske? Eller Bugaboo som vill att det ska matcha deras vrålåk?
    Älskade Noel
  • thj
    Cilla R skrev 2008-06-10 14:05:02 följande:
    Morr att jag inte tänkte på det innan!Jag får be min svärmor hjälpa mig göra hål och sen så ordentligt så att det inte går upp.
    Är det sidbältena som saknas?
    De som man knäpper fast mittbältet med?

Kramizz
  • Senap
    Skulle så gärna om det inte vore för att sonen hela tiden vägrat napp.
    Men det kanske går att diskutera fram nu när han fyller 3 i år...
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14