• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kimono

Är det någon som vet vad en liggdel till cameleon kostar? och regnskydd och myggnät? Jag fick hem min vagn idag, en -08 som jag köpt begagnat och jag tog ju för givet att dessa saker skulle finnas med men det gjorde de inte och tydligen stod det inte uttryckligen i annonsen.....

• sweetlina

de finns en här på tradera, blå kanske inte vad du vill ha men tänkte tipsa omd en iaf:)

Kimono skrev 2008-06-10 17:31:16 följande:
    Är det någon som vet vad en liggdel till cameleon kostar? och regnskydd och myggnät? Jag fick hem min vagn idag, en -08 som jag köpt begagnat och jag tog ju för givet att dessa saker skulle finnas med men det gjorde de inte och tydligen stod det inte uttryckligen i annonsen.....
  • modestyclara
    minimou skrev 2008-06-09 20:49:24 följande:
    Har en fråga till er som köpt bugaboo från babytrader och som haft problem med 08-chassit. Hur lång tid har det tagit för er att få någon information/nytt chassi? Jag mailade dem och då svarade de direkt och bad om mitt vagnnr. men sen har jag inte hört ifrån dem på nästan 4 veckor.
    De brukar svara på en gång så du måste kommit bort i cyberspace någonstans! Maila igen!
  • regret

Nu är sambon på väg hem med ett nytt utbytt chassi. Får hoppas att det här håller bättre men de kollade det innan han åkte.

• modestyclara
    chokladmamma skrev 2008-06-10 17:18:28 följande:
    Vad är skillnaden på Frog och Cameleon?
    Läs i bloggen som det länkas till i TS så får du veta allt du behöver och lite till Är det något du undrar så kom gärna tillbaka och fråga!
  • minimou
    modestyclara skrev 2008-06-10 17:47:59 följande:
    De brukar svara på en gång så du måste kommit bort i cyberspace någonstans! Maila igen!
    Tack för ditt svar!Tyckte väl det har dröjt lite väl länge. mailade igen igår och har fortfarande inte hört något...får hoppas de fått det mailet iaf.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Cecilia 080121♥¸.?°´¯) ♥
  • Fröken Småland
    Kimono skrev 2008-06-10 17:31:16 följande:
    En liggdelsbas kostar 665:-. Finns hos t ex www.kidzshop.se. Regnskydd och myggnät vet jag inte pris på men kolla om de har även det upplagt i webbutiken. Trist att den inte var komplett, det är de ju oftast.
  • Suri

Finns det bilder någonstan där man kan se skilnaden på den amerikanska och europeiska Cameleon? Det skulle skilja sig på hur selen ser ut om jag fattat det rätt.

• Fröken Småland
    Suri skrev 2008-06-10 19:00:13 följande:
    Finns det bilder någonstan där man kan se skilnaden på den amerikanska och europeiska Cameleon? Det skulle skilja sig på hur selen ser ut om jag fattat det rätt.
    Jag skall fixa en bild på den amerikanska selen. Häng kvar.
  • Fröken Småland

Så här ser den amerikanska sittdelen ut. Selen kommer ut genom tyget bak i ryggen.

På den europeiska kommer istället selen ut ungefär vid höften på barnet. Har tyvärr ingen motsvarande bild. Men på bilden nedan kan man ana att selen sitter precis vid sittdynans midja.

Hoppas du blev klokare. Och lycka till med reklamationen! Trist att behöva lasta de snälla polarna med sånt...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14