• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Cilla R skrev 2008-06-10 13:57:49 följande:
    Har den amerikanska Cameleon en annan typ av fästning av säkerhetsbältet än den europeiska?Fick hem mitt bruna topptyg och ser att hålen som är gjorda för att trä igenom bältet som går över benen sitter helt annorlunda.HJÄLP!
    Ja, hålen och selen sitter annorlunda så man kan inte ha europeiska toppklädseln på Amerikanska tex. Tror shoegirl har skrivit i bloggen lite mer ingående??
  • Cilla R
    SooJuicy skrev 2008-06-10 14:00:39 följande:
    Ja, hålen och selen sitter annorlunda så man kan inte ha europeiska toppklädseln på Amerikanska tex. Tror shoegirl har skrivit i bloggen lite mer ingående??
    Morr att jag inte tänkte på det innan!
    Jag får be min svärmor hjälpa mig göra hål och sen så ordentligt så att det inte går upp.
    Mamma till Néa och Ophelia!
  • Cilla R

och sen sy ordentligt ska det stå.

Mamma till Néa och Ophelia!
  • sara1981

Hmm, nån som kommer ihåg vilka som har hand om babytraders paket i sverige? Är det vanliga posten? Eller typ schenker?
    *Väntar ivrigt på paket*

• Requita
    sara1981 skrev 2008-06-10 14:26:33 följande:
    Hmm, nån som kommer ihåg vilka som har hand om babytraders paket i sverige? Är det vanliga posten? Eller typ schenker?*Väntar ivrigt på paket*
    I mitt fall så posten! Om jag inte var hemma när de kom så skulle jag få hämta ut den på företagscenter!
  • myHappiness
    sara1981 skrev 2008-06-10 14:26:33 följande:
    Hmm, nån som kommer ihåg vilka som har hand om babytraders paket i sverige? Är det vanliga posten? Eller typ schenker?*Väntar ivrigt på paket*
    Skickas genom DPD som i sverige representeras av posten.
  • Stormis

Skall strax åka och köpa en Bee . Hade velat ha Khaki, men min butik hade inte just den så jag kompromissar med en svart för 300 kr i rabatt. Kanske inte bästa dealen, men lättare att motivera att köpa en extra sen om man "bara har en tråkig svart"

Ni som har Bee - visst går den att fälla ihop med sitsen vänd emot en?

• oOrosamarängerOo
    Stormis skrev 2008-06-10 16:08:59 följande:
    Skall strax åka och köpa en Bee . Hade velat ha Khaki, men min butik hade inte just den så jag kompromissar med en svart för 300 kr i rabatt. Kanske inte bästa dealen, men lättare att motivera att köpa en extra sen om man "bara har en tråkig svart" Ni som har Bee - visst går den att fälla ihop med sitsen vänd emot en?
    Kul! Ja, det går alldeles utmärkt, bara att man vinklar fram sitsen så den är utmed cahassit förts. Följer med en intro-dvd där det visas hur du ska fälla.
  • chokladmamma

Vad är skillnaden på Frog och Cameleon?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14