• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Hvita sinnen

Snälla lite hjälp! Ni som har adapter till graco autobababy bilbarnstolen, var har ni köpt dem?

• Stargirl
    Hvita sinnen skrev 2008-08-17 18:51:25 följande:
    Snälla lite hjälp! Ni som har adapter till graco autobababy bilbarnstolen, var har ni köpt dem?
    Vi köpte våran från familjetorget i Nacka. kidzshop.se kan säkert oxå ha.
    *~Bugaboo RULES~*
  • galgbacke
    JuliaochNelly skrev 2008-08-16 21:52:12 följande:
    gaaah nu kommer jag med ännu fler frågor någon som har en gecko som är nöjd med den?cameleon känns lite mäktig i priset då jag redan har en uj duo.min lilla kille är 4 månader så vi kommer ju att andvända sitt delen direkt.
    Jag har använt min gecko sen mars 2006 och har aldrig varit missnöjd! :)

Btw...
    Har testat att sätta camens suflettfästen och suflett på geckon och syr man bara ett par cm i sufletten så passar den utmärkt! Jag testade för jag var så sugen på rosa.
    Det är väl det enda jag saknat med geckon haha
    i love me
  • Pippil8

Tjatar lite med en fråga som jag hade för en massa sidor sedan:

Hur gör man om man vill köpa en Bugga i New York? Behöver man ringa och beställa i förväg eller har de grejerna i lager? Någon speciell butik som någon kan tipsa om?

Jätte-super-duper-snällt om någon vet detta kan svara i min gästbok eller inboxa. Den här tråden är ju gryyyymt aktiv så man får ju leta massor av sidor bakåt annars

Som kuriosa kan jag berätta att jag sålde gamla buggan (Cam) på fredagen och på tisdagen efter testade jag positivt - totalt oplanerat och överraskande men på ultraljudet ser det faktiskt ut som det blir ett syskon... Tänkte chansa på att det går bra och köpa en ny Cam i NY i oktober.

• Mamma Kråkan

aa det är väl just det med att byta färg som jag hängt upp mig på.men du har aldrigt upplevet den som för liten alltså i sitsen.annars tror jag att en gecko räcker för oss.ställbart handtag behöver inte jag Glad

galgbacke skrev 2008-08-17 19:21:19 följande:
    Jag har använt min gecko sen mars 2006 och har aldrig varit missnöjd! :) Btw...Har testat att sätta camens suflettfästen och suflett på geckon och syr man bara ett par cm i sufletten så passar den utmärkt! Jag testade för jag var så sugen på rosa.Det är väl det enda jag saknat med geckon haha
  • Mamma Kråkan

lite fråga...någon som vet varför geckon inte säljs i svergie mer?

• Stargirl
    Pippil8 skrev 2008-08-17 19:36:16 följande:
    Tjatar lite med en fråga som jag hade för en massa sidor sedan:Hur gör man om man vill köpa en Bugga i New York? Behöver man ringa och beställa i förväg eller har de grejerna i lager? Någon speciell butik som någon kan tipsa om?Jätte-super-duper-snällt om någon vet detta kan svara i min gästbok eller inboxa. Den här tråden är ju gryyyymt aktiv så man får ju leta massor av sidor bakåt annars Som kuriosa kan jag berätta att jag sålde gamla buggan (Cam) på fredagen och på tisdagen efter testade jag positivt - totalt oplanerat och överraskande men på ultraljudet ser det faktiskt ut som det blir ett syskon... Tänkte chansa på att det går bra och köpa en ny Cam i NY i oktober.
    I USA har butikerna stora lager. Så förbeställning behövs inte. Åk till den största butiken i området så får ni garanterat (nästan garanterat iaf) den färg ni vill ha.
    Jag kan inte tipsa om ngn bra butik tyvärr.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2008-08-17 19:40:54 följande:
    lite fråga...någon som vet varför geckon inte säljs i svergie mer?
    Nej den säljs ingenstans längre. Blocket är ett bra tips om du vill ha en Gecko. De går rätt billigt till o med.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Fröken Småland
    movie skrev 2008-08-17 18:44:35 följande:
    Hej hej, en liten fråga som säkert ställts många gånger Passar åkpåse från usa till svensk vagn??
    Ja, om det är en nyare åkpåse. De nyare har hål både bak och i sidorna så de passar alla vagnar.
  • Isanna

Lite OT, men ändå inte: När kommer Oioi-nyheterna att börja säljas?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14