• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • HååGe

Snabb fråga - vet någon här om det går att köpa ny klädsel (Suflett) till Frog någonstans i världen???

• Moa38

ingen fara. Jag är inne på din linje. Orkar inte heller lägga energi på att tjaffsa det är ju upp till var och en vad de väljer oavsett vad det handlar om. Men tycker det är så tråkigt att det skall vara så att man känner att man ibland måste försvara vissa saker ( är nog på krigsstigen just nu, alla grav.hormoner som spökar

• AIE
    Shoegirl skrev 2008-08-20 09:41:38 följande:
    Personligen tycker jag det är för dyrt. Spelar ingen roll om den är "ny" - den är begagnad. Man köper den inte från ÅF och får ingen garanti.
    Ok, vad tycker du är rimligt att betala? Håller med dig fullständigt o hade väl helst inte betalat mer än 600kr...
    Emil 030808 o Vilgot 080617 mina prinsar!!!
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2008-08-20 07:12:57 följande:
    hon hade lagt 7800 så hon gick ner 800 men tycker ni jag ska slå till?
    Hur gick det? Såg annonsen och tror att du gör (gjort) en klok affär. Kan också ha lite att göra med att det är de färgerna jag helst hade velat ha men maken vägrar denim .
  • Fröken Småland
    HååGe skrev 2008-08-20 10:58:08 följande:
    Snabb fråga - vet någon här om det går att köpa ny klädsel (Suflett) till Frog någonstans i världen???
    Det går att köpa lös sufflett (390 eller komplett klädsel till Frog (1.599  hos www.kidzshop.se.
  • HååGe

Hittar inte det - verkar inte finnas??? Fast du hade ju detaljerade prisuppgifter och allt!?!

• SchumiFerrari

Tittar på en repris av sommar med Ernst.. Var en Bugga med! Orange sufflett! Den bara var med i början en snabbis.. vet inte om den kommer synas mer...

*Älskade Noa*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14