• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    FridaLee skrev 2008-08-22 13:01:50 följande:
    smakråd tack! brun eller grå bas? till den bruna vill jag ev ha sand eller svart och till den gråa vill jag antingen ha offwhite, svart eller brun vilken ska jag välja!? kommer garanterat köpa nytt toppset sen när bebis har kommit för då vill man ju förnya efter ett tag men basen vad ska jag ta!?
    Brun alla gånger (men jag gillar ju inte den grå alls så jag kan vara partisk )
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • WilliamNellyJamie

ta inte grå, den är så tråkig.....

jag har grå/brun men den kommer säljas snart!!!! är jaghämtat min nyaSkrattande

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Infinite Joy
    thj skrev 2008-08-22 07:43:31 följande:
    Hej!Om du lyfter upp bromsen och tittar snett in så ska du se att det säkert sitter lite smuts där ta bort det occh spray med silicon så ska du se att det blir bättre Kram
    Vad bra! Tack så mycket för hjälpen. Ska införskaffa mig spray och testa.
  • FridaLee
    Shoegirl skrev 2008-08-22 13:03:13 följande:
    Brun alla gånger (men jag gillar ju inte den grå alls så jag kan vara partisk )
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-22 13:05:09 följande:
    ta inte grå, den är så tråkig.....jag har grå/brun men den kommer säljas snart!!!! är jaghämtat min nya
    Jag har varit helt inne på grå men nu så har jag börjat gå mot brun, tycker brun med sand är jätte fint lite tråkigt dock men den får piffas sen. hmm måste ta en funderare! tack för era åsikter!
  • WilliamNellyJamie

brun/sand eller sand/brun är lika snygga!!!! jag gillar båda Glad

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • myHappiness

Har idag fått hem en traderavinst, så fin orange sufflett! Det blev så snyggt till denim basen. Kommer snart bli tokig om inte bebis kommer ut snart. Så man kan ut och strolla för att bli av med fläsket.Cool

• Vintersjäl

Nu har mitt chassi brakat ihop totalt Handtaget glappade förut och jag har skruvat åt skruven så gott som varje dag men i förrgår lossnade den helt. Nu kan jag knappt gå ner för en trottoarkant utan att handtaget glider isär
    Någon som haft samma problem? Vet att det är vanligt att handtaget glappar men mitt handtag är verkligen helt paj. Jag ser fjädringen inuti och det glider uppp 10-15 cm.
    Hur fixar återförsäljaren det här? Får man ett nytt chassi?

• Kajsan
    Vintersjäl skrev 2008-08-22 14:20:03 följande:
    Nu har mitt chassi brakat ihop totalt Handtaget glappade förut och jag har skruvat åt skruven så gott som varje dag men i förrgår lossnade den helt. Nu kan jag knappt gå ner för en trottoarkant utan att handtaget glider isär Någon som haft samma problem? Vet att det är vanligt att handtaget glappar men mitt handtag är verkligen helt paj. Jag ser fjädringen inuti och det glider uppp 10-15 cm.Hur fixar återförsäljaren det här? Får man ett nytt chassi?
    Ja du ska ha ett nytt chassi, självklart!
  • Anna 78

Jag har fått köpa ett Bugaboo-chassi billigt av en kompis och undrar vilka delar man behöver för att få en komplett sittvagn. Har sett att dom säljer delar på Kidzshoppen.

• Senap
    Svar på #7407
    Ram
    Bakhjul x 2
    sviwelhjul x 2
    sufflettfästen x 2
    sufflettbågar x 2
    bumperbar
    varukorg
    sittdelsklädsel
    liggdelsklädsel ?
    topptyg (sittdelstopp, liggdelslock, sufflett)

*funderar på om jag glömt något*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14