• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    Stargirl skrev 2008-08-22 10:39:54 följande:
    Näe, Bonti tar in Simpleworlds egna varor in i sitt sortiment. Men butikerna är fortfarande Bonti precis som de varit innan.
    Eum. Jag skrev väl inget annat?
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • fröken ida
    AIE skrev 2008-08-22 10:34:18 följande:
    Helt rätt!!Min kille omges också av färg.. Började lite blygt med sand bas o off-white topp.. Mensen dess har det blivit två färgglada suffletter sydda av mamma på vift samt snart den nya rosa i toppset!!Om folk kommenterar så struntar jag i det... JAG gillar rosa!!
    Min kille har både rött topptyg och röd åkpåse. Dessutom har han flera rosa kläder. Har inte ännu sett nån tendens att snoppen skulle åka av men man vet aldrig
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-08-22 08:29:13 följande:
    Kajsan har du köpt Bee än?Annars har köpabarnvagn erbjudande med gratis frakt och 500:- presentkort.
    Jo, jag vet, det verkar som om det är det bästa erbjudandet just nu...Men jag velar ju fortfarande
    Jag vill ju ha en, men samtidigt så är det ju ett ganska dyrt köp för nåt som används typ nån gång i månaden
  • Senap
    fröken ida skrev 2008-08-22 10:43:18 följande:
    Min kille har både rött topptyg och röd åkpåse. Dessutom har han flera rosa kläder. Har inte ännu sett nån tendens att snoppen skulle åka av men man vet aldrig
    Vår son har både rosa och rött toppset. Jag säkrar snoppen genom att sätta på honom kalsonger. *tips*
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-08-22 10:45:10 följande:
    Jo, jag vet, det verkar som om det är det bästa erbjudandet just nu...Men jag velar ju fortfarande Jag vill ju ha en, men samtidigt så är det ju ett ganska dyrt köp för nåt som används typ nån gång i månaden
    Jag velar också. Men sambon får släpa hem en från USA. Gillar jag den inte går jag inte med förlust.
  • oOrosamarängerOo
    Shoegirl skrev 2008-08-22 10:45:29 följande:
    Vår son har både rosa och rött toppset. Jag säkrar snoppen genom att sätta på honom kalsonger. *tips*
    Jättebra tips! Min har kalsonger med bilar, säkert kort! Kanske lite rosaskadad dock för han kallar det trosor ibland
  • Senap
    SooJuicy skrev 2008-08-22 10:49:52 följande:
    Jättebra tips! Min har kalsonger med bilar, säkert kort! Kanske lite rosaskadad dock för han kallar det trosor ibland
    Och OM snoppen skulle lossna så vet man var den är. *praktiskt*
  • oOrosamarängerOo
    Shoegirl skrev 2008-08-22 10:50:39 följande:
    Och OM snoppen skulle lossna så vet man var den är. *praktiskt*
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-08-22 10:46:32 följande:
    Jag velar också. Men sambon får släpa hem en från USA. Gillar jag den inte går jag inte med förlust.
    Jag har ingen sambo som ska åka till USA, han åker som längst ut på Ingarö typ.
    Men jag har lovat mig själv att om jag säljer tillräckligt med Meandi i sept så ska jag köpa en Bee för pengarna
  • Mamma Kråkan
    Flört då kan jag lungt köra runt med min röda åk påse...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14