• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mamma på vift

HemmaHosSofie: jag vet faktiskt inte om det finns nya att köpa i gamla rosa färgen...kan hända att nån har kvar.

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Mamma Kråkan

hahaha det ska jag glas klart andvända som argument till min samboSkrattande

mamma på vift skrev 2008-08-21 22:42:45 följande:
    jag har en liten pojk han har just nu denim bas o rosa sufflett...så jag säger röd!! vad kan hända lixom...att snoppen ramlar av köp den du tycker e snygg!!!
  • myHappiness
    JuliaochNelly skrev 2008-08-21 22:34:42 följande:
    ni som har denim har ni kille eller tjej ? låter säkert mega töntigt men jag vill ha töd åkpåse till min denim lillkillen ska ha marin overall så jag tror hela kitet blir super snyggt...men jag tror sambon kan sätta sig lite på tvären så vad tycker ni röd eller grön?
    Har en kille i magen som ska få åka i denim med röd åkpåse. Har även röd bas som jag tänkt byta med. Är ju helt underbart meed lite färg till killar som oftast får på sig blåa kläder. Livar upp liksom. Min äldre son åkte glatt runt i en röd Urban jungle och rött fleece till gamla buggan vi hade. Han är helt normal idag! Gillar att låna storesyrrans handväskor och klackskor. Som sagt, helt normal!Skrattande
  • Mamma Kråkan

glasklart det får bli en röd...kändes som om det är snyggast till denim faktisk...Skrattande

myHappiness skrev 2008-08-21 22:58:59 följande:
    Har en kille i magen som ska få åka i denim med röd åkpåse. Har även röd bas som jag tänkt byta med. Är ju helt underbart meed lite färg till killar som oftast får på sig blåa kläder. Livar upp liksom. Min äldre son åkte glatt runt i en röd Urban jungle och rött fleece till gamla buggan vi hade. Han är helt normal idag! Gillar att låna storesyrrans handväskor och klackskor. Som sagt, helt normal!
  • movie
    JuliaochNelly skrev 2008-08-21 22:34:42 följande:
    ni som har denim har ni kille eller tjej ? låter säkert mega töntigt men jag vill ha töd åkpåse till min denim lillkillen ska ha marin overall så jag tror hela kitet blir super snyggt...men jag tror sambon kan sätta sig lite på tvären så vad tycker ni röd eller grön?
    Jag har också denim vagn och röd åkpåse, köpte det till kille då vi trodde att det var en pojke i magen men ut kom en tjej
    Våran lilla tjej är här nu 080728
  • Isanna

Är det nån som har koll på ungefär hur mycket man får betala för en Cameleon utan liggdel? Ungefär?

• thj
    Isanna skrev 2008-08-21 23:26:30 följande:
    Är det nån som har koll på ungefär hur mycket man får betala för en Cameleon utan liggdel? Ungefär?
    Jag fick 5500:- för min helblå med en svart sommarsuflett
    Nu hitta jag
  • Isanna
    thj skrev 2008-08-21 23:34:03 följande:
    Jag fick 5500:- för min helblå med en svart sommarsuflett
    Tack för svar! Nånstans därikring hade jag gissat.
  • Kajsan

Åååå vilket dåligt "bevis" på att Sex and the city inte är på riktigt ( Ja ja, jag fattar att det inte är det ! )
    Miranda gick just ut med sin Frog med svirvelhjulen bak (olåsta)och stora hjulen fram , såg riktigt vingligt ut
    De visste nog inte hur de skulle göra med vagnen när de skulle spela in scenen!

• AnniPanni

Buggysnuggle.. funkar den bra i buggan??

Tänkte på att den ska knytas fast i handtaget o på varje bild med en bugga o buggysmuggle så finns det ingen suflett. Tänkte att den kanske var svår att få på eller nått

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14