MGn skrev 2008-08-22 11:23:32 följande:
Jag behöver hjälp! det är helt ot men jag vet att ni har koll på läget o vet vad som är snygg o modernt. Lillen är förstor för sinn liggdel till syskonvagnen, han e snart 2½ månad och jag vägrar läga honom ner framåtvänd, har en uj.Vad ska jag köpa istället? Vill att dottern ska sitta bra i vagnen hon är 2 år. lillebror vill jag honom mot mig tills han är minst 9 mån. Och den får gärna va lite smalare, har tittat på teutonia team alu s4, men det skiljer 1 cm på dörren så de blir väääldigt klumpigt att köra in. Någon som har den optimala vagnen?
Oj då måste han vara lång din lile kille

. Liggdelen r ju ändå 70-72 cm - eller så är det jag som vägrade inse att E faktiskt hade växt ur den o "tryckte" ner henne tills hon var 67cm lång

(4 mån)
Den ultimata syskonvagnen ( i mina ögon en dubbel Bugga

) saknas fortfarande på marknaden. Den jag tänker på först är ju Teutonian men det verkar ju trixigt när dörren inte är tillräcklig bred. Jag gillar verkligen Icandys "Pear" som är en singelvan som man bygger om till en syskovagn men hur den funkari praktiken har jag ingen aning om (finns självklart bara i england).
Ora duoletto är ju mindre vacker men den är i alla fall vändbar o smal - låg i suffletten dock. Firts weels har nju sin syskon Cty elite men har man kört UJ o bugga så känns den väääldigt ranglig o plastig. Lite av en bugaboo kopia.