• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Infinite Joy

Hej på er tjejer!
    Hoppas att allt är bra med er. Längesedan jag skrev och läste i tråden, men nu har jag en fundering som jag hoppas kunna få hjälp med. Min bee bromsar inte alltid det vänstra hjulet och jag mailade bt om det. De ville ha serienumret för att få besked från bugaboo om vad de skulle göra. Måste jag skicka in garantikortet till bugaboo innan jag mailar bt serienumret? 

• thj
    Infinite Joy skrev 2008-08-22 07:26:08 följande:
    Hej på er tjejer!Hoppas att allt är bra med er. Längesedan jag skrev och läste i tråden, men nu har jag en fundering som jag hoppas kunna få hjälp med. Min bee bromsar inte alltid det vänstra hjulet och jag mailade bt om det. De ville ha serienumret för att få besked från bugaboo om vad de skulle göra. Måste jag skicka in garantikortet till bugaboo innan jag mailar bt serienumret? 
    Hej!
    Om du lyfter upp bromsen och tittar snett in så ska du se att det säkert sitter lite smuts där ta bort det occh spray med silicon så ska du se att det blir bättre

Kram
    Nu hitta jag
  • Mamma2001

röd och denim är ju supersnygga tillsammans! har röd bas och denim topp till vår kille men kör just nu med röd/orange

myHappiness skrev 2008-08-21 22:58:59 följande:
    Har en kille i magen som ska få åka i denim med röd åkpåse. Har även röd bas som jag tänkt byta med. Är ju helt underbart meed lite färg till killar som oftast får på sig blåa kläder. Livar upp liksom. Min äldre son åkte glatt runt i en röd Urban jungle och rött fleece till gamla buggan vi hade. Han är helt normal idag! Gillar att låna storesyrrans handväskor och klackskor. Som sagt, helt normal!
  • oOrosamarängerOo
    JuliaochNelly skrev 2008-08-21 23:01:30 följande:
    glasklart det får bli en röd...kändes som om det är snyggast till denim faktisk...
    Röd blir nog jättesnyggt till denim, eller gamla rosa. Har denim bas och är jättefint med gamla rosa men nya rosa såg riktigt illa ut, skrikigt och skärde sigFundersam
    Btw, så hade jag sand bas med rosa topp till sonen när han använde buggen
  • Mamma Kråkan

Ännu en skum fråga ifrån mig Flört ni som har fäst något för dom små att titta på..vart har ni satt det? fäst igår en liten silver nalle och en liten guld nalle på bågen till lillen, apsnyggt men jag vet i katten om det är praktiskt?

• Senap

Kajsan har du köpt Bee än?
    Annars har köpabarnvagn erbjudande med gratis frakt och 500:- presentkort.

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Mamma Kråkan
    jisses är som en galning och bombar tråden känns det som...men är det någon som har en skiphop väska känns som om den bara glider omkring.eller rättare sagt glider ner mot dom man ställer in styret på...har såna där bagclips men dom glider ju dom med tips?
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2008-08-22 08:36:50 följande:
    jisses är som en galning och bombar tråden känns det som...men är det någon som har en skiphop väska känns som om den bara glider omkring.eller rättare sagt glider ner mot dom man ställer in styret på...har såna där bagclips men dom glider ju dom med tips?
    Skip*Hop får man spänna till max för att den ska sitta. Bagclips är inte gjorda för Cameleon (de är gjorda för Frog) så om man inte fodrar dem med ngt ex möbetlassar så sitter de inte på en Cameleon.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Mamma Kråkan

tusen tackSkrattande då fattar jag grejen...ska genast kila och prova

Stargirl skrev 2008-08-22 08:39:16 följande:
    Skip*Hop får man spänna till max för att den ska sitta. Bagclips är inte gjorda för Cameleon (de är gjorda för Frog) så om man inte fodrar dem med ngt ex möbetlassar så sitter de inte på en Cameleon.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14