• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FridaLee
    Kajsan skrev 2008-08-22 20:48:03 följande:
    Jag köpte inget alls Fleece fanns i svart, sand, rött, blått...en rosa...Inget mer tror jag.
    oki tack för svaret. får se om jag åker då men den rosa skulle jag vilja ha.
  • Finasteunge
    luttelin skrev 2008-08-22 20:32:25 följande:
    Låter som att många har problem med glidande handtag på -08:orna. Är det ngn som faktiskt har lyckats fått ett bra handtag från början eller ngn som det blivit bättre för efter att skruvarna blivit utbytta?
    Ja det är väldigt många.
    Jag har mitt andra chassi det är fel på..
    Första chassit byte dom skruvarna på men vart inte bättre.
    Ska till återförsöljaren nästa vecka igen och reklamera efter att ja fått noben av dom första vändan ja var där och skulle reklamera. Kontaktade dom som har hand om bugaboo här i sverige och dom skulle me kontakta butiken för så får det inte gå till.
    Jesper 070816
  • AnniPanni
    Låter som att många har problem med glidande handtag på -08:orna. Är det ngn som faktiskt har lyckats fått ett bra handtag från början eller ngn som det blivit bättre för efter att skruvarna blivit utbytta?
    Det är nog en hel del chassin som har reklamerats vid det här laget
    Nu har man ju bytt till popnitar i handtagen o det ska ju hålla bättre.
    Bara hoppas att strulet med handtagen är över nu. Jag väntar på mitt nya o det sa väl ha popnitar får jag hoppas..
    Mitt första chassi var pinsamt dåligt direkt ur kartong
    Mitt andra chasi var ok i nja 2 dagar. Fick nya skruvar o det var _värre_ (vänster sida började glida också). Så nu väntar jag på chassi nr 3
  • Vallie

mitt chassi har det aldrig varit några problem med, fick det i mars-april. Har även fått skruvar hemskickade för att byta om det strulr men det har inte behövts.

• Lille Mammsen

Ang skötväska/väskor...sååå läckra!! (ej min)
    www.tradera.com/Snygg_skotvaska_fran_Oioi_i_harliga_farger-auktion-70494170

www.tradera.com/skotvaska_oioi_NY_Aldrig_anvand-auktion-70449704

www.tradera.com/NY_skotvaska_fran_OiOi_hostens_farg_ny_fran_butik_-auktion-70631946

www.tradera.com/saljer_helt_ny_skotvaska_fran_oioi_prislapp_kvar_995kr_-auktion-70675513

www.tradera.com/Gra_rosa_SPARK_SKIP_HOP_skotvaska_Helt_ny_-auktion-70596197

www.tradera.com/_NYSKICK_Skotvaska_SKIP_HOP_DUO_DELUXE_Skiphop_-auktion-70570383

• Preggie
    FridaLee skrev 2008-08-22 17:54:43 följande:
    var du där nyligen? var det mycket kvar? reade snöhjulen vet du? glömde fråga tjejen jag pratade med. har långt att åka ca 5 mil så jag tänkte åka dit i morrn tills de öppnar pratade med butiken för ca 20 min sen och fick veta vad som fans ungefär. chansar på att åka dit i morrn.
    Jag var där vid 16.30-tiden. Tror inte att jag såg några snöhjul då.. Vet säkert att de inte hade några framhjul till Cameleon eftersom jag själv var ute efter det. Sorry att jag inte svarat tidigare, råkade somna när jag nattade dottern...
  • Lille Mammsen
    tulle17 skrev 2008-08-22 20:22:34 följande:
    Nu har jag äntligen en Bugaboo igen! Har saknat min cam men jag tyckte att den blivit tungstyrd med min tvååring i.Nu blev det en underbar ny grön Gecko, den känns mera stadig och lättare att köra större barn i.Då handtaget är kraftigare och ej höj och sänkbart. -Jag undrar om någon vet om man kan köpa extra klädsel till Geckon, någonstans? Skulle vara roligt att byta ibland!
    Går att beställa!!
  • MGn
    Jag fick bra handtag direkt på min andra cameleon, köp slutet av juni
  • AsfaltsBlomma

Någon här som kört frog med ståbräda? Tänkte om barnet står bra trots att det inte är justerbart handtag?

• MGn
    AsfaltsBlomma skrev 2008-08-23 00:09:31 följande:
    Någon här som kört frog med ståbräda? Tänkte om barnet står bra trots att det inte är justerbart handtag?
    Det går jättebra, min dotter står kanonbra där, hon är 2 år gammal och är 86 cm lång
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14