• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Elliebelli

Hej.

Är det någon mer än jag som har problem med bromsen på been?
    Oftast så låser bara ena hjulet.Har för mig att jag läst om något liknande tidigare i tråden.

Kan man göra något åt det tro, eller är det reklamation som gäller?

• thj
    Elliebelli skrev 2008-08-23 08:24:47 följande:
    Hej.Är det någon mer än jag som har problem med bromsen på been?Oftast så låser bara ena hjulet.Har för mig att jag läst om något liknande tidigare i tråden.Kan man göra något åt det tro, eller är det reklamation som gäller?
    Hej
    Gör så här.
    Lyft upp bromsen titta in under lite snett in säkert sitter det lite smuts därta bort det och gör rent spraya med siliconspray så ska det funka igen.

Kram
    Nu hitta jag
  • Little daugther
    Aussielotta skrev 2008-08-21 13:48:41 följande:
    Stargirl --> Det är samma färg, men det är verkligen skillnad på tyget. Det känns hårdare och inte lika tjockt som fleecen från 2006. Till och med min sambo känner skillnaden. Men jag kan ha fel såklart.  Ser iallafall märklgit ut med en "slät" sammetsaktig sufflett och en fleece"nopprig"/fleecig (eller vad man skall kalla det) sittdelsöverdrag (som vi för övrigt ALDRIG använt och kan därför inte blivit noppig av den anledningen).
    Är det bara fleece som du upptäckt detta på eller har dem även ändrat på canvastygerna? För jag upplever att suflettens tyg inte blir lika spänt längre utfälld som den var för bara några månader sedan, trots ny klädsel.
  • FridaLee
    Preggie skrev 2008-08-22 23:37:53 följande:
    Jag var där vid 16.30-tiden. Tror inte att jag såg några snöhjul då.. Vet säkert att de inte hade några framhjul till Cameleon eftersom jag själv var ute efter det. Sorry att jag inte svarat tidigare, råkade somna när jag nattade dottern...
    Det gör inget har pratat med dem igår och så var kajsan där och raporterade vad de hade. Tack för svaret iaf.
  • Tejja

Tjena

Jag hade ju ett strulande chassi som jag fick utbytt till ett med nitar istället för skruvar.
    Jag har inte haft några problem sedan dess. Har någon annat haft problem med nitarna??

• Elliebelli
    thj skrev 2008-08-23 09:04:47 följande:
    Hej Gör så här.Lyft upp bromsen titta in under lite snett in säkert sitter det lite smuts därta bort det och gör rent spraya med siliconspray så ska det funka igen.Kram
    Tack!
    Ska prova det.
  • kristinaa75
    Tejja skrev 2008-08-23 10:17:34 följande:
    TjenaJag hade ju ett strulande chassi som jag fick utbytt till ett med nitar istället för skruvar.Jag har inte haft några problem sedan dess. Har någon annat haft problem med nitarna??
    Fick hem ett nytt med nitar igår, testade att dra i det och det glider på vänster sida. Har gett upp hoppet nu om att det ska gå att få ett helt chassi..
  • Alisa

Vilket är att föredra: fleece eller canvas på topset?
    Min flicka kommer i november och vi har beställt i fleece. Det känns varmt och bra  (har fått för mig om att jag kommer gilla det bättre av någon anledning..)
    Vad tycker ni?

• myHappiness

EFTERLYSER!!!!!

Letar efter bilder på denim bas med olika toppar. Hittar mest tvärtom, dvs typ brun bas med denim topp.

Nån som har denim bas med brun topp?

• AsfaltsBlomma

Tack, det låter lovande.

MGn skrev 2008-08-23 00:39:24 följande:
    Det går jättebra, min dotter står kanonbra där, hon är 2 år gammal och är 86 cm lång
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14