• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 15:12:25 följande:
    Både fleece o de andra..va de nu hette? Såg:svart,rosa,blå,orange i 2olika nyanser),sand,röd!
    fanns canvas med!? fasiken då far jag dit i morrn iaf vill ha både fleece och canvas.
  • Lille Mammsen
    FridaLee skrev 2008-08-24 15:19:31 följande:
    fanns canvas med!? fasiken då far jag dit i morrn iaf vill ha både fleece och canvas.
    Vilken färg vill du ha? Tror det endast fanns någo enstaka canvas..mest fleece! Fanns flera sand + svart,dom andra några enstaka ex.
  • Stargirl

* håller händerna för öronen * jag ska INTE åka till Hagsätra *s* har inte råd efter förra veckans vinterkläd beställningar *fniss*

*~Bugaboo RULES~*
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-08-24 15:24:26 följande:
    * håller händerna för öronen * jag ska INTE åka till Hagsätra *s* har inte råd efter förra veckans vinterkläd beställningar *fniss*
    vågar ej ta in kassarna...hämtar dom från bilen när han åkt till polaren! Har ju köp stop Råååka bara åka via där jööööö....
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 15:22:27 följande:
    Vilken färg vill du ha? Tror det endast fanns någo enstaka canvas..mest fleece! Fanns flera sand + svart,dom andra några enstaka ex.
    vill ha röd, svart, rosa eller sand. kommer du ihåg vilka som fanns i canvas *jobbiga frågor*
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 15:27:08 följande:
    vågar ej ta in kassarna...hämtar dom från bilen när han åkt till polaren! Har ju köp stop Råååka bara åka via där jööööö....
    Hahaha, skönt att inte va ensam Gömmer grejer i klädkammeren/förådet för där tittar han inte och börjar han jobba sent nån dag går jag som på nålar förbi yttterdörren hela tiden så det inte är han som plockar upp avierna med senaste inköpen
  • Noiis

Nån som vet vad madrass och liggdelsplatta kostar? kollade i bloggen och på kidzshop men hittade de inte Vet att frågan varit uppe förr så sorry för upprepningen

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 14:59:36 följande:
    Dom har flera top klädslar kvar!! Någon typ av lift/åkpåse till Bee,massa uv-skydd,bilstols ad.,en gul Bee mm mm mm
    Hade dom rea på vagnarna med??  eller menar du gul bee sufflett??
  • Anna 78

Vad är det för skillnad på ssittdelsklädsel och sittdelstopp?

• Devins Rockmamma

någon som vet om det finns bilstolsadaptrar kvar på spralliga barn ? (har en maxi)

Det blev en Devin 080818
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14