• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    arkeologitjejen skrev 2008-08-25 22:23:28 följande:
    Någon annan skrev att det inte fungerade särskilt bra med en annan åkpåse än Bugaboos egen och sittdynan drar man väl selen igenom? Alltså, tänkte att hålen för selen kanske sitter på "fel" ställe jämfört med på orginaldelarna. Fick den uppfattningen tidigare i tråden.
    Man drar selen som vanligt igenom hålen på dynan. De sitter på samma ställe som alla vanliga selar sitter
    *~Bugaboo RULES~*
  • arkeologitjejen
    Stargirl skrev 2008-08-25 22:33:10 följande:
    Man drar selen som vanligt igenom hålen på dynan. De sitter på samma ställe som alla vanliga selar sitter
    Fortsätter att ställa enkla frågor. Funkar det likadant med åkpåsen då?
  • Kajsan
    Cajsan skrev 2008-08-25 19:55:18 följande:
    Kajsan: Hej hej! Hur går det med vagnarna? Har du kommit fram till en bra kombo? Har för mig att du hade typ 3 vagnar eller nåt i hallen?
    NU har jag 3, jag hade 7
  • Linn och Robin

Hej!

Har en fråga, har precis fått kidzshopens senaste nyhetsbrev och där står;

"En RIKTIGT glädjande Nyhet är!!

BUGABOO cameleon Åter i lager!!
    1-3 dagars leverans.
    Fraktfritt..
    INKL 500:- //Presentkort!"

Innebär detta att ALLA Bugaboo med alla färger är inne och att de kommer skickas denna vecka?
    Kommer jag kunna få hem buggan före fred?

• Stargirl
    Linn och Robin skrev 2008-08-25 22:42:57 följande:
    Hej!Har en fråga, har precis fått kidzshopens senaste nyhetsbrev och där står;"En RIKTIGT glädjande Nyhet är!!BUGABOO cameleon Åter i lager!!1-3 dagars leverans.Fraktfritt..INKL 500:- //Presentkort!"Innebär detta att ALLA Bugaboo med alla färger är inne och att de kommer skickas denna vecka?Kommer jag kunna få hem buggan före fred?

Ja så tolkar jag det iaf. Om du beställer nu så packas varorna imorgon och skickas då bör du ju ha din vagn hemma till fredag.

*~Bugaboo RULES~*
  • Linn och Robin
    Stargirl skrev 2008-08-25 22:44:45 följande:
    Ja så tolkar jag det iaf. Om du beställer nu så packas varorna imorgon och skickas då bör du ju ha din vagn hemma till fredag.
    Åh! Hoppas hoppas.. Ska nämligen bort nästa måndag, och skulle så gärna vilja ha buggan före de

Som jag har gått och väntat på denna vagn..
  • MGn

Linn och Robin skrev 2008-08-25 22:55:26 följande:

Åh! Hoppas hoppas.. Ska nämligen bort nästa måndag, och skulle så gärna vilja ha buggan före de Som jag har gått och väntat på denna vagn..
    Jag beställde vagnen en förmiddag o hade vagnen dagen efter, supersnabbt o enkelt
  • Linn och Robin
    MGn skrev 2008-08-25 23:05:33 följande:
    Linn och Robin skrev 2008-08-25 22:55:26 följande:Jag beställde vagnen en förmiddag o hade vagnen dagen efter, supersnabbt o enkelt
    Jo egentligen är ju leveranstiderna på 1-3 dagar, men nu har Bugaboo haft fel på nå fästen till handtaget som gjort att de blivit leverans förseningar, därav har jag väntat

Och ju mer man längtar ju längre tid tar de ju

beställde den 23/7 så en dryg månad har jag ju väntat, kortare tid än vad de beräknat iaf
  • arkeologitjejen

*puff* Vet att andra här har rekommenderat Bugaboos egna åkpåsar till Been, men är det någon här som har andra märken och hur tycker ni att det fungerar?

arkeologitjejen skrev 2008-08-25 22:39:15 följande:
    Fortsätter att ställa enkla frågor. Funkar det likadant med åkpåsen då?
  • Noiis
    arkeologitjejen skrev 2008-08-25 23:10:44 följande:
    *puff* Vet att andra här har rekommenderat Bugaboos egna åkpåsar till Been, men är det någon här som har andra märken och hur tycker ni att det fungerar?
    puffar oxå och är det samma åkpåsar till alla bugga vagnar??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14