• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SaramedM
    Stargirl skrev 2008-08-25 18:40:12 följande:
    Jahaaa. ja då är det ju praktiskt med en race kanske.
    Nej det är bara tungt

Men ett måste
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-08-25 18:40:59 följande:
    Ja när sittdelen är emot mig och ryggstädet uppfällt så sitter han i varukorgen. Det är sant. Jag skojar inte *s*
    Det måste du ju nästan lägga in bild på
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-25 18:42:09 följande:
    Det måste du ju nästan lägga in bild på
    Hahaha...ja ska försöka komma ihåg. Mycket praktiskt om han inte orkar eller är allmänt lat på väg från dagis *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Cajsan

Hur är det nu med fjädringen på framhjulen? Nu väger tjejen 10kg...vilket hack ska man använda då? Har för mig att det står i bruksanvisningen, men orkar inte leta reda på den nu. (karln har städat undan den någonstans! )

• Kajsan
    Cajsan skrev 2008-08-25 19:36:02 följande:
    Hur är det nu med fjädringen på framhjulen? Nu väger tjejen 10kg...vilket hack ska man använda då? Har för mig att det står i bruksanvisningen, men orkar inte leta reda på den nu. (karln har städat undan den någonstans! )
    Hej cajsan! / Kajsan
  • arkeologitjejen

Finns det några Bee ägare på den här tråden? Står i begrepp att köpa en, men vill gärna höra både bra och dåliga saker innan jag helt bestämmer mig. Min dotter är snart 6 månader. Hur funkar bromsen och hur gamla var era barn när ni började med den?

Har ni alla orginaldelar i den eller har ni "pimpat" den med andra saker?

• Lourdes
    arkeologitjejen skrev 2008-08-25 19:39:37 följande:
    Finns det några Bee ägare på den här tråden? Står i begrepp att köpa en, men vill gärna höra både bra och dåliga saker innan jag helt bestämmer mig. Min dotter är snart 6 månader. Hur funkar bromsen och hur gamla var era barn när ni började med den? Har ni alla orginaldelar i den eller har ni "pimpat" den med andra saker?
    Personligen tycker jag Been passar bäst till lite större barn om man skall ha den som enda vagn. När de är små tycker inte jag de sitter så bra i den..
    Köpte Been när min son var 14 månader då hade vi en cameleon också den har vi sålt nu och har Been som enda vagn, den är super!
  • Eleora

Jag har Bee till min 5-månaders, går hur bra som helst.

~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • Cajsan

Kajsan: Hej hej! Hur går det med vagnarna? Har du kommit fram till en bra kombo? Har för mig att du hade typ 3 vagnar eller nåt i hallen?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14