• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-08-25 18:23:23 följande:
    Ja så är det.
    Då har jag överbelastat med vinterkläder o kängor på
  • HemmaHosSofi

Håller på att sätta ihop min cam. som kom med posten idag
    har en snabb fråga bara, är det meningen att handtaget på chassit skall glappa ca2cm fram och tillbaka liksom? Fundersam Eller finns det något smidigt sätt att återgärda det?

• Lourdes
    HemmaHosSofi skrev 2008-08-25 18:28:52 följande:
    Håller på att sätta ihop min cam. som kom med posten idag har en snabb fråga bara, är det meningen att handtaget på chassit skall glappa ca2cm fram och tillbaka liksom?  Eller finns det något smidigt sätt att återgärda det?
    Så skall det vara!
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-25 18:26:32 följande:
    Då har jag överbelastat med vinterkläder o kängor på
    Ja men det gör inget. De är ju inte så att de går av vid maxvikten. Har ibland 5 åringen sittandes i varukorgen då jag kör Bee Där kan man snacka om överbalstning. Är dock medveten om att om ex varukorgen går sönder är det på mitt eget ansvar.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-08-25 18:29:44 följande:
    Ja men det gör inget. De är ju inte så att de går av vid maxvikten. Har ibland 5 åringen sittandes i varukorgen då jag kör Bee Där kan man snacka om överbalstning. Är dock medveten om att om ex varukorgen går sönder är det på mitt eget ansvar.
    Haha, vilken syn det skulle va....i varukorgen 
  • Stargirl
    SaramedM skrev 2008-08-25 18:25:21 följande:
    Jag kan faktiskt känna att det är nu när jag kör M i en tung vagn som jag verkligen behövt en vagn av typ buggaNär hon var mindre gick det bättreMen tänk er 28 kilo barn som går dåligt i en race...
    Shit väger ditt barn 28 kg och är 2 år? Min 7 åring väger nätt och jämt 21 kg och 5 åringen 18 kg så han skulle kunan åka en Bugga fortfarande.
    *~Bugaboo RULES~*
  • SaramedM
    Stargirl skrev 2008-08-25 18:31:50 följande:
    Shit väger ditt barn 28 kg och är 2 år? Min 7 åring väger nätt och jämt 21 kg och 5 åringen 18 kg så han skulle kunan åka en Bugga fortfarande.
    Nej nej, nu är hon drygt 4 men går rätt dåligt pga ett funktionhinder så vagnen används lite fortfarande!
  • Stargirl
    SaramedM skrev 2008-08-25 18:35:17 följande: 
    Nej nej, nu är hon drygt 4 men går rätt dåligt pga ett funktionhinder så vagnen används lite fortfarande!
    Jahaaa. ja då är det ju praktiskt med en race kanske.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-25 18:31:16 följande:
    Haha, vilken syn det skulle va....i varukorgen 
    Ja när sittdelen är emot mig och ryggstädet uppfällt så sitter han i varukorgen. Det är sant. Jag skojar inte *s*
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14