• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Pasadena skrev 2008-08-26 13:13:20 följande:
    Sålde den för hon börjar på dagis snart och vill inte ha den på dagis om dagarna. Vi kan inte ha 2 vagnar heller vilket var en tanke i början, alltså en till dagis och en till vrdags. Vi bor alldeles för litet för att ha plats med 2 stycken.Vi behöver en enkel sulky men vill ha den vändbar så hon kan sitta vänd mot oss och emot oss om hon vill!
    Bugaboo Bee är väl den enda vändbara sulkyn egentligen...
  • oOrosamarängerOo
    CMN skrev 2008-08-26 13:13:41 följande:
    Är det inte lite märkligt att det finns förhållande många Bee tillsalu på Blocket som är inköpta i sommar?
    Vad är det för konstigt med det? Är säkert många...lixom jag som köpt den att ha som resevagn och kanske bara för en resa och sedan säljer den?

Funderar på o jag ska sälja min, undra om man ska sälja den ihop med travelbagen eller var för sig?Fundersam
  • Pasadena
    Kajsan skrev 2008-08-26 13:14:15 följande:
    Bugaboo Bee är väl den enda vändbara sulkyn egentligen...
    Jag vet.. Men har funderat på en begagnad teutonia fun, vi får se..
  • Adelisa
    Kajsan skrev 2008-08-26 12:11:54 följande:
    Min dotter sitter inte så bra i camen längre, hon är för stor
    hur stor är din tjej?

Jag jämför med min 2,5 åring som är 96 lång.. Han får ju plats i bee, men huvudet går ju nästan över kanten..
    Julian 060210 Adrian 071230
  • Adelisa
    CMN skrev 2008-08-26 13:13:41 följande:
    Är det inte lite märkligt att det finns förhållande många Bee tillsalu på Blocket som är inköpta i sommar?
    har nästan bara sett, annonser..

Men det kan ju vara folk som köpt dem till en stor 1,5- åring t.ex.  som insett att det blir tajt med overall + åkpåse..
    Julian 060210 Adrian 071230
  • Stargirl
    Nathalie Löwqvist skrev 2008-08-26 12:35:35 följande:
    Vad tycker ni är snyggast att ha samma färg på åkpåsen som man har på bastygen eller topptyget??  /Nathalie
    Svårt, smartast är ju att följa basfärgen. Jag gillar min rosa åkpåse och rosa toppfärg
    *~Bugaboo RULES~*
  • bara lilla jag

Hej är det någon här som har en bugaboo bee som kan ge lite för och nackdelar med en sån? Ska kika på en i morgon men skulle ändå vilja veta lite vad ni tycker :D

• Noiis
    rosenkind skrev 2008-08-26 07:37:29 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-26 00:52:17 följande: sedan ingår det både en röd bugaboo väska och en skötväska?
    *hi hi* Det missade jag helt kanske en spray målad travelbag??
    Micjah skrev 2008-08-26 08:13:33 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-26 00:52:17 följande: Men jisses vilket pris!!!Ny kostar ju samma...dock inte med tillbehören, men den är ju ändå från -06
    AA tycker oxå att det var att ta i. Inte speciellt många tillbehör heller...
  • Stargirl
    bara lilla jag skrev 2008-08-26 14:04:13 följande:
    Hej är det någon här som har en bugaboo bee som kan ge lite för och nackdelar med en sån? Ska kika på en i morgon men skulle ändå vilja veta lite vad ni tycker :D
    Fördelar

Vändbar sittdel
    Rejäl suflett
    Bra varukorg som går att lasta med mycket saker
    Bra handtag som går att höja o sänka
    Fjädring på alla hjulen, sånt de flesta andra liknande vagnar saknar.
    Fullt liggläge
    Smidig och lätt att fälla iho och välla upp.

Nackdelar

smal sits
    Jag skulle vilja ha en lös dyna att kunna tvätta men har köpt en från Ditten Datten som jag har i min Bee ist.

Vi älskar våran Bee.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Noiis
    Nathalie Löwqvist skrev 2008-08-26 12:35:35 följande:
    Vad tycker ni är snyggast att ha samma färg på åkpåsen som man har på bastygen eller topptyget??  /Nathalie
    Jag matchar med toptyget eller blandar Men smartast är nog kanske att matcha med basen. Då kan man ha alla topp tyger man vill utan att riskera att det skär sig eller blir för mycket färger. men det är en smaksak. Sen beror det ju oxå på hur många toppklädslar man växlar mellan. har man bara en så kan man matcha vilket som!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14