• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • galgbacke
    imsa skrev 2008-08-27 20:17:56 följande:
    ser ut som en sån där (med reservation för felstavning) riesentelkorg, som finns som både cykelkorg och vanlig "picnickkorg".
    Det är nån variant av den korgen ja  :)
    i love me
  • steffo trish

Mamma på vift--> Vilken fin, röd suflett du gjort! Jag har också köpt det röda tyget från IKEA och tänkte sy dyna av det, vore ju kul att ha det i sufflan med - då har Lilleman något att fästa blicken på Tror du det går att liksom fodra en redan sydd suffla? För vi har en röd nämligen.... *Tänker högt*

• luttelin

Är 600:- mkt för en beg. sittdelsbas? Har blivit erbjuden att köpa en.

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Caeruleus

Idag vände jag på sittdelen på vår Bee och lät lillkillen åka framåt för första gången. Är SUPERNÖJD. Han verkade trivas som fisken i vattnet men framförallt så blev det ett totalt lyft för hela vagnen.

-Nu känns vagnen ännu mindre än tidigre,
    -Blev mer lättkörd då hans vikt "hjälper" till att lyfta framhjulen vid trottoarkanter etc.
    -Lättare att fälla upp.
    -Nu ser jag vad som finns framför vagnen.

Känns riktigt bra faktiskt

• Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 20:06:13 följande:
    As bra! Tack för info!! Då va det Pinn-jakt!! Någon som vet någon butik som har hemma nu!?
    Jag fick sufflettpinnar från kidzshop i min brevlåda idag .
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-08-27 21:14:08 följande:
    Jag fick sufflettpinnar från kidzshop i min brevlåda idag .
    Åhh..så dom har fått lev.
  • Cajsan

Tar min fråga igen eftersom ingen verkar veta?!

===========================
    Vad ska jag göra??? På ena plastspännet på midjebältet har öglan som man fäster axelremmen i gått av! Vet inte hur det gått till (Det är mannen som är föräldraledig och han säger att hon böjde sig framåt i vagnen och då sprack tydligen spännet!) Vad ska man göra? Går det att byta själv eller ska man lämna in den? Vagnen är köpt -06 och jag har köpt den beg. så det finns ju ingen garanti kvar!
    ================================

• Ms Kanga
    Cajsan skrev 2008-08-27 21:32:34 följande:
    Tar min fråga igen eftersom ingen verkar veta?!===========================Vad ska jag göra??? På ena plastspännet på midjebältet har öglan som man fäster axelremmen i gått av! Vet inte hur det gått till (Det är mannen som är föräldraledig och han säger att hon böjde sig framåt i vagnen och då sprack tydligen spännet!) Vad ska man göra? Går det att byta själv eller ska man lämna in den? Vagnen är köpt -06 och jag har köpt den beg. så det finns ju ingen garanti kvar!================================
    Hör med THJ. Jag tror du kan köpa nya midjeband som reservdel för typ en 50-lapp. Frågan var uppe för nån vecka sen men det skrivs ju så flitigt här i tråden så det är omöjligt att hitta.
  • Isanna

Cajsan: Fråga i en butik som säljer bugaboo så kan de säkert beställa hem spännen som reservdel. Det skulle jag har gjort.

• Cajsan

Ms Kanga: åh, det ska jag göra! Försöker följa tråden, men bara på 1 dag har det skrivits typ 10 sidor!!! Jag kollar med THJ, vet inte hon som finns det ju ingen lösning

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14