• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Allrona

virra - jag beställer egentligen inte från någon sida utan kollar på buybuybaby.com för att se vilka saker de har. Den som ska köpa åt mig bor vid deras butik

• Little daugther
    Allrona skrev 2008-08-29 09:49:09 följande:
    Vilken färg på åkpåsen hade ni valt till en denim? Det finns inte denim på åkpåsen annars hade jag gärna valt det
    Rosa eller sand. Offwhite är snygg, men kanske opraktiskt med vitt på vintern.
  • Kajsan
    Allrona skrev 2008-08-29 10:01:42 följande:
    Kajsan - blir inte offwhite väldigt smutsig då?
    Nä, det tycker jag inte, man har ju inget smuts uppe på vagnen liksom...sen går den ju att köra i maskin.
    Men mata barnet med spagetti och köttfärssås i vagnen är väl ingen hit kanske
  • v i r r a

Alrro, aha! Fasiken att man inte har bekanta i USA. Du kan inte göra en dubbelbeställning så jag får en också? Vi verkar ha snarlika önskemål Offwhite åkpåse för min del tack! Fast förresten, har hört att denimtyget kan färga av sig... i så fall är väl inte en vit åkpåse superbra. Någon med erfarenhet?

• Allrona

virra - ha, ha jag har nog dåligt samvete för att en stackare ska släpa med sig min vagn från USA

Men det var ju intressant att veta om denimtyget färgar av sig. I så fall måste jag ju ha en mörk åkpåse.

• imsa
    Kajsan skrev 2008-08-29 09:46:02 följande:
    Nu har jag köpt en demo Bee hos Kidzshopen, passa på innan de är slut om nån annan vill ha Men den rosa har jag köpt ! Hurra! Nästa vecka kör jag Bee med Maggan igen
    kostar?
    ♥ nu är hon här ♥
  • Stargirl
    Allrona skrev 2008-08-29 10:13:29 följande:
    virra - ha, ha jag har nog dåligt samvete för att en stackare ska släpa med sig min vagn från USA Men det var ju intressant att veta om denimtyget färgar av sig. I så fall måste jag ju ha en mörk åkpåse.
    Ja alltså det finns risk för att denim fäller precis som nya mörka jeans kan fälla. Men våran denim fällde inte. Har heller inte hört att ngn annan har en denim som fäller. 
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-08-29 10:23:36 följande:
    Ja alltså det finns risk för att denim fäller precis som nya mörka jeans kan fälla. Men våran denim fällde inte. Har heller inte hört att ngn annan har en denim som fäller. 
    Ang denim och fällning, så är det ju alltid en risk att det fäller, är pga indigon och sedan finns det sämre o bättre kvalitet och torr eller våtfällning. Vad beträffar buggens försvinner torrfällningen om man tvättar den flera gr vilket jag gjort.
    Jag bjobbar ju med modevisningar och kontaktade en av sveriges främsta jeansexperter som jag jobbat med nåra gr och gav ganska utförliga svar o råd (när jag hade fläckar på min denimsuffla efter tvätt)
  • Allrona

Okej då är det kanske lika bra att låta bli offwhite på åkpåsen. Den bruna - är den snygg? Kan den passa till denim? Annars får det kanske bli en röd....

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14