• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Eleora skrev 2008-08-29 13:46:26 följande:
    Jag har satt i fårskinn i min Bee nu för det är så kallt och ajg har ingen åkpåse än, ska sy i fleece nästa helg. Ska lägga in bild i eftermiddag när kameran laddat färdigt. Trodde inte det skulle passa stilmässigt, men iom att jag har khakisuffla så funkade det faktiskt bra!!! Så nu blir det fäll, jacka, möss och varma tossor och en filt om benen.
    Det var verkligen snyggt. Vi har svart fäll nånstans. Ska kanske börja med den innan jag har i åkpåsen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Mamma Kråkan

när brukar ni börja med åkpåse? lillkillen ligger nu i liggdelen men han är snart 5 månader funderar på att då jag byter till sitt delen sätta i åkpåse men när??

• Kajsan

Jag hade åkpåsen idag, det behövdes! Men hon hade ju bara body och tajts under.

Betalade nu min Bee, 3700 med åkpåse och vagn blev det Hoppas bara att inte Pingpong strular för mig också

• Hannnas

HILFE tjejjer

Min broms är paj! Helt plötsligt slutade det ena hacket fungera, har alltid varit 2 hack, det första som biter lite så vagnen står still o det andra när vagnen inte går att rubba - är låst.

Nu går inte det 2:a hacket i alls o vagnen går därmed EJ att låsa

Har någon haft det problemet o hur löses det smidigast? Kan inte gå till butiken o lämna in vagnen ett tag då affären är på annan ort och vi kan inte åka fram o tillbaks flera gånger

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • myHappiness

Hur mycket skulle ni sätta ut en fleecesufflett för?
    Är 300 kr rimligt, eller?

OBS, ingen annons.

• Stargirl
    Hannnas skrev 2008-08-29 16:49:42 följande:
    HILFE tjejjer Min broms är paj! Helt plötsligt slutade det ena hacket fungera, har alltid varit 2 hack, det första som biter lite så vagnen står still o det andra när vagnen inte går att rubba - är låst.Nu går inte det 2:a hacket i alls o vagnen går därmed EJ att låsa Har någon haft det problemet o hur löses det smidigast? Kan inte gå till butiken o lämna in vagnen ett tag då affären är på annan ort och vi kan inte åka fram o tillbaks flera gånger
    Jag tror jag vet.

Öppna upp skruvarna runt där bromshandtaget sitter.
    Innuti så finns det två vita delar och mellan dessa så sitter en fjäder den ena vita delen har 3  "ben" . De tre benen har halkat ur sina "hål" sätt i dem och sätt tillbaka delarna så funkar allt med stor sannoliket finemang.
    Detta hände oss för ett par år sen på semeser. Vi ringde Bugaboo och de hjälpe oss att laga vagnen över telefonen då det inte fanns en butik att gå till på orten.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-29 17:11:13 följande:
    Jag tror jag vet.Öppna upp skruvarna runt där bromshandtaget sitter.Innuti så finns det två vita delar och mellan dessa så sitter en fjäder den ena vita delen har 3  "ben" . De tre benen har halkat ur sina "hål" sätt i dem och sätt tillbaka delarna så funkar allt med stor sannoliket finemang. Detta hände oss för ett par år sen på semeser. Vi ringde Bugaboo och de hjälpe oss att laga vagnen över telefonen då det inte fanns en butik att gå till på orten.
    Tack för den texten, den är nu sparad på mitt skrivbord
  • Hepa

Hej, jag var här inne igår och frågade om smakråd ang vilken färg på åkpåse jag skulle köpa. Nu blev det ingen Bugaboo åkpåse alla, utan en 7am enfant Le sac igloo www.7amenfant.com/ls500.html
    Nån som har någon erfarenhet av den? Sitter den bra i Cameleon?

• Kajsan
    Hepa skrev 2008-08-29 17:15:06 följande:
    Hej, jag var här inne igår och frågade om smakråd ang vilken färg på åkpåse jag skulle köpa. Nu blev det ingen Bugaboo åkpåse alla, utan en 7am enfant Le sac igloo www.7amenfant.com/ls500.htmlNån som har någon erfarenhet av den? Sitter den bra i Cameleon?
    Utnärkt, bäst sitter den i M, jag har en nu i kiwi, fast den ska sitta i UJ i vinter mest.
  • Hepa

Låter bra, jag köpte den i medium. Men funderar på om man kanske borde byta till Large så att man kan ha den längre. Min dotter är dock bara 5 mån nu, så hon kanske 'drunknar' i large.

Kajsan skrev 2008-08-29 17:17:06 följande:
    Utnärkt, bäst sitter den i M, jag har en nu i kiwi, fast den ska sitta i UJ i vinter mest.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14