• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Little daugther
    Allrona skrev 2008-08-29 10:38:30 följande:
    Okej då är det kanske lika bra att låta bli offwhite på åkpåsen. Den bruna - är den snygg? Kan den passa till denim? Annars får det kanske bli en röd....
    Jag tycker sand åkpåse är snyggt till denim.
  • Kajsan

Jag avbeställde den rosa på Kidzshopen, så nu finns den igen

Jag fick ett supererbjudande på Pingpong, Bee och bee-åkpåse för 3800 inklusive frakt Kan man ju inte motstå!

• oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-08-29 13:00:09 följande:
    Jag avbeställde den rosa på Kidzshopen, så nu finns den igen Jag fick ett supererbjudande på Pingpong, Bee och bee-åkpåse för 3800 inklusive frakt Kan man ju inte motstå!
    Oj, vilket bra pris
  • oOrosamarängerOo
    v i r r a skrev 2008-08-29 11:04:39 följande:
    Oh! Kanonbra men denna info! Jag har varit såå sugen på vitt och denim men var orolig för fällningen. Funderade på om man inte kunde spraya typ impregnering eller dylikt på men skulle inte vågat för risken att förstöra tyget. Jag ska nog våga prova ändå! Nu gäller det "bara" att fundera på hur man ska finansiera detta inlöp!
    Ja, vitt o denim är toksnyggt Lite komiskt bara, va precis en vända och handlade och stötte på 5 denim i samma  butik varav tre hade vita buggaåkpåsar
    Imprigmering vet jag inte hur det är med små barn i vagnen, får nog isåfall låte den vädra av sig regält nåra dar innan den används.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-29 13:05:22 följande:
    Ja, vitt o denim är toksnyggt Lite komiskt bara, va precis en vända och handlade och stötte på 5 denim i samma  butik varav tre hade vita buggaåkpåsar Imprigmering vet jag inte hur det är med små barn i vagnen, får nog isåfall låte den vädra av sig regält nåra dar innan den används.
    SHIT.... har knappt sett den kombon ens. Grå+ vit eller sand+ vit brukar jag se.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Muppsan

Idag klockan 17 får vi hämta vår Cameleon! FörvånadSkrattande
    Trodde vi skulle behöva vänta tills oktober -minst- innan vi fick den, men nu har den redan kommit!!! Och det är drygt 4 månader kvar innan bebis kommer! Funderar på om jag ska köpa mig en docka och skjutsa runt i vagnen så länge! Flört

Son i december 2005 - bebis i december 2008
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-08-29 13:06:37 följande:
    SHIT.... har knappt sett den kombon ens. Grå+ vit eller sand+ vit brukar jag se.
    Gissar att många köpt åkpåsar nu, och idag är det ju riktigt ruggregn i sthlm och den vita verkar onekligen väldigt poppis.
    Själv fick jag dras med min bruna lodger för vit har jag ju inte hittat..än.
  • Stargirl
    Muppsan skrev 2008-08-29 13:07:28 följande:
    Idag klockan 17 får vi hämta vår Cameleon! Trodde vi skulle behöva vänta tills oktober -minst- innan vi fick den, men nu har den redan kommit!!! Och det är drygt 4 månader kvar innan bebis kommer! Funderar på om jag ska köpa mig en docka och skjutsa runt i vagnen så länge!
    Ååååh spännande. Var köpte ni den och vilka färger
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-29 13:10:25 följande:
    Gissar att många köpt åkpåsar nu, och idag är det ju riktigt ruggregn i sthlm och den vita verkar onekligen väldigt poppis.Själv fick jag dras med min bruna lodger för vit har jag ju inte hittat..än.
    Mmmm imorse var det verkligen kallt äldsta sonen gick till skolan utan jacka då han trodde det var varmt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Muppsan
    Stargirl skrev 2008-08-29 13:13:13 följande:
    Ååååh spännande. Var köpte ni den och vilka färger
    Vi köpte den från Kidzshop och den blev i brunt! Räcka ut tungan
    Ska köpa någon fleece också till, men har inte bestämt vilken färg än bara.
    Son i december 2005 - bebis i december 2008
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14