• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Nu har jag läst om så många som har problem med bromsen på Bee att lag inte vet om jag vågar köpa en begagnad...man tjänar ju inte så mycket på det och det blir ju en dyr affär om bromsen pajjar...
    Vad säger ni?

• Kickan 84

Någon som reklamerat chassit när de beställt från babytrader?

Vi har fått problem med vårt som är använt drygt 11 mån nu och jag mailade babytrader om det och fick rådet att kontakta bugaboo direkt, problemet är nu att de inte svarat på mailet. Vad göra?!?

• Kickan 84

Kajsan: Tycker nog det är klokast att köpa nytt så att man har garantin! Särskilt när det inte skiljer så himla mycket!

• AnniPanni
    Kickan 84 skrev 2008-08-28 23:13:39 följande:
    Någon som reklamerat chassit när de beställt från babytrader?Vi har fått problem med vårt som är använt drygt 11 mån nu och jag mailade babytrader om det och fick rådet att kontakta bugaboo direkt, problemet är nu att de inte svarat på mailet. Vad göra?!?
    Jag har reklamerat två stycken chassin ifrån Babytrader. Väntar nu på ett nytt.
    Bugaboo sa åt mig att reklamera direkt via Babytradervilket jag också gjort.
  • Kickan 84

AnniPanni: Men varför sa då babytrader åt mig att kontakta bugaboo direkt?

Var det svårt att få ett nytt? Jag känner att jag blir lite irriterad att de skickade mig vidare om jag kan reklamera direkt hos dem!

Skickade du tillbaka det som det är fel på innan du fick ett nytt då eller hur funkar det? Vi har nämligen bara DEN vagnen.

• Noiis

Bästa stället att köpa en bee på?? Priserna skilljer sig ju inte speciellt mycket om man köper från nåt annat land.
    Är det kidzshop som har bäst erbjudande? då man får 500 i presentkort. eller finns de nåt annat ställe? Butiken där i Sollentuna (minns inte va den hette an bara tänka på sprall just nu) är det helt klart bojkott på annars var deras felaktiga kampanj sjysst

och så OT jag e så jäkla sur! jag hade en OiOi hobo som jag köpte för att jag tyckte att den var galet snygg på buggan. mindre än en månad senare var axelbandet av! fick vänta i 3-4 veckor på en ny väska. fick en ny men valde att byta till en messenger! Nu är den oxå trasig! Magneten har gått av och lossnar fan de e ju en väska som man har barn nära! Livsfarligt ju om den hade lossnat och noa hade satt den i halsen. känns som att OiOis väskor bara ska hålla i max en månad *gråter* eller är det nån bugaboo förbannelse över andra skötväskor än deras egna? och inte fasiken har jag lust att vänta i 3-4 veckor igen för att dom e sega!

• Kajsan

Noas mamma skrev 2008-08-29 00:32:28 följande:

Bästa stället att köpa en bee på?? Priserna skilljer sig ju inte speciellt mycket om man köper från nåt annat land. Är det kidzshop som har bäst erbjudande? då man får 500 i presentkort. eller finns de nåt annat ställe? Butiken där i Sollentuna (minns inte va den hette an bara tänka på sprall just nu) är det helt klart bojkott på annars var deras felaktiga kampanj sjysst
    Jag letar också bästa erbjudandet! Kopbarnvagn.se får man ett presentkort på 500 om man köper bee, det får man på Kidzshop också, men där måste man köpa typ åkpåse också.
    Vi får leta vidare!
  • Kajsan

Kickan 84 skrev 2008-08-28 23:14:20 följande:

Kajsan: Tycker nog det är klokast att köpa nytt så att man har garantin! Särskilt när det inte skiljer så himla mycket!
    Eller hur, så känner jag också, ivarjefall om man tjänar typ en 500.
    Man ska tjäna på det annars blir det nog en ny för mig denna gång också
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-29 00:36:54 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-29 00:32:28 följande: Jag letar också bästa erbjudandet! Kopbarnvagn.se får man ett presentkort på 500 om man köper bee, det får man på Kidzshop också, men där måste man köpa typ åkpåse också.Vi får leta vidare!
    måste man köpa en åkpåse för att få presentkortet?? humm ja vi får jaga vidare
  • Kajsan

Noas mamma skrev 2008-08-29 00:41:58 följande:

måste man köpa en åkpåse för att få presentkortet?? humm ja vi får jaga vidare
    "När du köper din vagn(till ett värde av minst 5495 hos oss på KIDZ får du ett kul Presentkort att shoppa loss på i vårproppfyllda butik.."

Står det på deras hemsida.
    Jag behöver visserligen en åkpåse också..
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14