Kickan 84 skrev 2008-08-28 23:24:44 följande:
AnniPanni: Men varför sa då babytrader åt mig att kontakta bugaboo direkt?Var det svårt att få ett nytt? Jag känner att jag blir lite irriterad att de skickade mig vidare om jag kan reklamera direkt hos dem! Skickade du tillbaka det som det är fel på innan du fick ett nytt då eller hur funkar det? Vi har nämligen bara DEN vagnen.
Vad har du för fel på din? Mitt är ju det glidande handtaget så det har varit enkelt att reklamera.
Jag köpte min bugga i mars och reklamerade det chassit bums. Handaget gled i stort sett så fort man tittade på det

. Det chassit fick jag skicka ner till babytradera, oc släpade omkring på en teutonia delta ifrån -01 *urk* i 2 veckor. Sen kom nya chassit som jag sen reklamerade efter en månad typ och å hade jag redan bytt ut skruvarna som babytrader skickat.
Jag mailade Bugaboo o frågade vad jag skulle göra om skruvarna inte hjölpte och fick då svaret att jag självklart skulle reklamera chassit hos min återförsäljare dvs babytrader. Jag mailade och efter 2 mail typ så svarade de bara att nytt chassi var beställt o leverans om ca 4 veckor.
Nu har jag inte fått något om att jag ska skicka ner det här chassit.