• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Allrona skrev 2008-08-29 09:12:26 följande:
    Återkommer med en ny fråga direkt Vad betyder ea efter priset? Det står såhär: $839.99 ea
    Vet inte *s* ngn annan kanske kan svara på det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • fröken ida
    Allrona skrev 2008-08-29 09:12:26 följande:
    Återkommer med en ny fråga direkt Vad betyder ea efter priset? Det står såhär: $839.99 ea
    Tror det betyder each. Alltså 839.99 dollar/styck
  • Kajsan

Nu har jag köpt en demo Bee hos Kidzshopen, passa på innan de är slut om nån annan vill ha Men den rosa har jag köpt !
    Hurra! Nästa vecka kör jag Bee med Maggan igen

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-29 09:46:02 följande:
    Nu har jag köpt en demo Bee hos Kidzshopen, passa på innan de är slut om nån annan vill ha Men den rosa har jag köpt ! Hurra! Nästa vecka kör jag Bee med Maggan igen
    Äntligen! Efter många om och men så får du din Bee *s* blir det en åkpåse i rosa oxå?
    Det skulle jag vilja ha.......måste se om jag kann skrapa ihop lite grejer att sälja först hahahahaha
    *~Bugaboo RULES~*
  • Allrona

Vilken färg på åkpåsen hade ni valt till en denim? Det finns inte denim på åkpåsen annars hade jag gärna valt det

• Stargirl
    Allrona skrev 2008-08-29 09:49:09 följande:
    Vilken färg på åkpåsen hade ni valt till en denim? Det finns inte denim på åkpåsen annars hade jag gärna valt det
    Orange eller röd hade jag valt....eller den klarblå.
    Jag hade INTE tagit mörkblå eller grå de gör sig inte bra med denim enilgt mig.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-29 09:47:40 följande:
    Äntligen! Efter många om och men så får du din Bee *s* blir det en åkpåse i rosa oxå?Det skulle jag vilja ha.......måste se om jag kann skrapa ihop lite grejer att sälja först hahahahaha
    Ja, jag var utan bee en månad, nu känns det bra igen
  • Kajsan
    Allrona skrev 2008-08-29 09:49:09 följande:
    Offwhite! Supersnyggt! det ska jag köra i vinter.
    Brun är faktiskt riktigt snyggt också, tro det eller ej
  • v i r r a

Satt igår och funderade på samma saker som du så det var trevligt att läsa svaren här på dina frågor Funderar också på att beställa en denim cameleon frå USA. Vilken sida beställer du ifrån?

Allrona skrev 2008-08-29 08:51:41 följande:
    Här hittade jag visst en intressant tråd Sitter precis och ska beställa en bugaboo camelon. En jag känner ska ta med sig vagnen hem från USA till mig. Problemet är att jag inte riktigt fattar vad jag beställer. Kan nån vara snäll och hjälpa mig?Jag ska köpa en camelon i färgen denim. Längst ner står det såhär: Fabric set is required to complete the stroller and is sold separately.Vad är fabric set? Måste ju välja färg så det är ju intressant att veta vad det är Footmuff är det fotsack till sittvagnen? Jag kan inte hitta någon åkpåse på den hemsian. Funkar det med annat märke på åkpåsen?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14