• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Teresia78
    Greentea skrev 2008-08-31 19:51:26 följande:
    fick inte med bottenplatta... men om jag köper liggdelsbas får jag med det då? det behövs några pinnar också såg jag? vart köper jag allt det här? nån som har något tips på online försäljning?
    bottenplatta får man oftast inte när man köper en beg liggdelsbas utan bara tyget
    Leo mammas prins!
  • luttelin
    V hjärtar J skrev 2008-08-31 19:57:30 följande:
    Måste bara fråga här , Hur sjutton syr man en egen suffla till buggan ? och visst går det på alla bugaboo vagnar ? oavsett topp tyget ? låter säkert konstigt i era öron men funderar nu på köpa bugga och det är dels därför jag funderar på en sådan vagn pga av att man kan " förnya" vagnen om man vill../viktoria
    Vill oxå veta!
    Letar tyger för fullt men skulle bra gärna vilja få tag i/köpa ett mönster oxå!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Pasadena

Finns det någon typ av clips man kan köpa till been för att hänga kassar och sånt på? På camen kunde man ju hänga på bromsspaken men på been finns ju inget sånt

• luttelin

Måste fråga: Vad har ni för skötväskor på era Buggar?
    Ngn som inte har en snordyr väska & är nöjd med den? Har en Gr8x Traveller hemma men tycker inte om den. Tyckte mycket bättre om min Emmaljunga...
    Dock är jag riktigt allergisk mot att ha skötväska ifrån nåt annat barnvagnsmärke..

Ngn som har nåt bra tips?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Kajsan
    Pasadena skrev 2008-08-31 20:35:55 följande:
    Finns det någon typ av clips man kan köpa till been för att hänga kassar och sånt på? På camen kunde man ju hänga på bromsspaken men på been finns ju inget sånt
    Min OiOi hobo väska sitter så perfekt på Been, den har en rem som gär att väskan sitter supertight.
    Annars funkar ju bagclips, typ från Ju-ju-be.
  • molly 81

just nu har jag en väska från everest(är en skötväska inköpt på stadium). sitter väldigt bra! Nödköp då vi åker till köpenhamn en vecka i morgon, rymlig och inte massa småsaker, utan rejäl!

Men är oxå på jakt efter en fin att ha. Men nu fick det bli en uber-praktisk istället! Buggas egna är stor som ett hus, har den med nämligen, den fungerar som resväska åt dottern, vet inte vad bugga tänkte på i det fallet...

• AsfaltsBlomma

På deluxe modellen har de även ersatt kardborren med magnetlås.

dinana skrev 2008-08-31 15:39:25 följande:
    Hittade svaret på min fråga nu.. deluxe modellen är från 2008 och "Deluxe Edition includes the New Shuttle Clips; a unique strap and fastening system that allows the Dash to attach neatly & conveniently to the handlebars of a stroller "
  • Pasadena
    Kajsan skrev 2008-08-31 21:24:13 följande:
    Min OiOi hobo väska sitter så perfekt på Been, den har en rem som gär att väskan sitter supertight.Annars funkar ju bagclips, typ från Ju-ju-be.
    JAg har ingen skötväska så det problemet slipper jag Tänkte mest på lösa kassar som man vill hänga, tyckte bromsspaken på camen var perfekt ! Är bagclipsen som hängare så man kan hänga påsar och sånt?
  • HemmaHosSofi
    luttelin skrev 2008-08-31 21:17:35 följande:
    Måste fråga: Vad har ni för skötväskor på era Buggar? Ngn som inte har en snordyr väska & är nöjd med den? Har en Gr8x Traveller hemma men tycker inte om den. Tyckte mycket bättre om min Emmaljunga... Dock är jag riktigt allergisk mot att ha skötväska ifrån nåt annat barnvagnsmärke..Ngn som har nåt bra tips?
    Vet inte vart din gräns vid snordyr  går, men jag har en skiphop och tycker den hänger jättebra. Har även en oilily som hänger som skit.. stor och otymplig bara.. men den är ju snygg att titta på (där den står i hallen).
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14