• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • The Johanssons

En undran , eller två :

*passar åkpåsen i liggdelen också?

*vet någon om "mugghållar/plånbokspanelen" (vet inte vad den heter men man spänner fast den över handtaget typ som en skötväska) passar på Buggan ?

Dotter -04 , Son -06 , BF 15/11 -08
  • Nikas

The Johanssons skrev 2008-08-30 22:57:05 följande:

En undran , eller två :*passar åkpåsen i liggdelen också?*vet någon om "mugghållar/plånbokspanelen" (vet inte vad den heter men man spänner fast den över handtaget typ som en skötväska) passar på Buggan ?
    Det där med åkpåsen undrade jag också om, ska köpa en orange (beggad men knappt använd) imorgon till min bugga, och har frågat i en barnaffär om denna funkar i liggdelen med. Hon svarade att delen där huvudet ligger mot kommer att ligger en bit upp vid sufletten, annars ska det funka.

Hoppas på det nu då :)
  • LillaMiss Piggy
    LillaMiss Piggy skrev 2008-08-30 22:32:41 följande:
    Jäkla skit!!!Tvättade liggdelslocket idag och nu har fodret rynkat ihop sig   går inte att fixa.Ska det inte gå att centrifuga? HAr jag gjort fel? VAd kostar en ny liggdelslock?
    puffar min fråga
  • Noiis
    luttelin skrev 2008-08-30 16:35:44 följande:
    Vill oxå se!
    trodde jag hade bild på de i BT men ack så fel jag hade. Jag kan fixa bild på måndag om ni fortfarande vill se då

Nån som ville se bild på oioi messenger?  Det har jag iallafall bilder på i BT och i mitt galleri
  • Noiis
    Nikas skrev 2008-08-30 23:05:24 följande:
    The Johanssons skrev 2008-08-30 22:57:05 följande: Det där med åkpåsen undrade jag också om, ska köpa en orange (beggad men knappt använd) imorgon till min bugga, och har frågat i en barnaffär om denna funkar i liggdelen med. Hon svarade att delen där huvudet ligger mot kommer att ligger en bit upp vid sufletten, annars ska det funka.Hoppas på det nu då :)
    jag hade ¨åkpåsen i min  liggdel i våras. tyckte det funkade toppen, vek ner det som stack upp från åkpåsen under så de nästan blev som en kudde... låter kanske snurrigt men jag tyckte att det funkade kanoners
  • Nikas

Noas mamma skrev 2008-08-31 00:50:48 följande:

jag hade ¨åkpåsen i min  liggdel i våras. tyckte det funkade toppen, vek ner det som stack upp från åkpåsen under så de nästan blev som en kudde... låter kanske snurrigt men jag tyckte att det funkade kanoners
    Tack!
  • Mamma Kråkan

är ganska ny och fundrar på när man börjar andvända åkpåsen ? ska försöka andvända liggdelen i en månad till iallfall och då borde det väl räcka med topplocket och ett täcke *hmm*  eller vad tror ni ?

• oOrosamarängerOo
    LillaMiss Piggy skrev 2008-08-30 23:50:06 följande:
    puffar min fråga
    Det ska eller kan centrifugera med kort centrifugering, hur länge körde du? Går att köpa nya som reservdel tror jag, eller på tradera finns några.
  • LillaMiss Piggy
    SooJuicy skrev 2008-08-31 08:31:52 följande:
    Det ska eller kan centrifugera med kort centrifugering, hur länge körde du? Går att köpa nya som reservdel tror jag, eller på tradera finns några.
    Jaha, mewn det står inte så på anvisningarna, Eller? Vad kan ett ligglocksdel kosta?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14