• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-31 11:21:40 följande:
    Jag var nära att buda måste jag erkänna..... men jag hejdade mig i sista sekund.
    Undrar vad reservationspriset ligger på....
  • Mamma Kråkan

puffar lite för min åkpåse fråga längre bak...är dom väldigt varma eller man kan börja andvända dom tidigt.?

• Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2008-08-31 11:34:59 följande:
    puffar lite för min åkpåse fråga längre bak...är dom väldigt varma eller man kan börja andvända dom tidigt.?
    Man kan bärja använda dem tidigt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Mamma Kråkan

tackar...måste ju beställa ifrån nätet och då kan man ju inte klämma innnan

Stargirl skrev 2008-08-31 11:38:37 följande:
    Man kan bärja använda dem tidigt.
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2008-08-31 11:46:21 följande:
    tackar...måste ju beställa ifrån nätet och då kan man ju inte klämma innnan
    Aaaah, ja i sthlm har åkpåsarna åkt på denna veckan. I går kväll på kräftskiva sov dottern gott i sin åkpåse.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Jyckeberga

Hej!

Jag tänkte beställa en Buggaboo Chameleon. Vet någon om man kan ta med dem på Ryanair?

• LillaMiss Piggy
    JuliaochNelly skrev 2008-08-31 09:00:52 följande:
    Fast jag tvättade mitt då jag köpte vagnen och alla delarna kördes på "vanlig" centrifug dvs den långa...inget hände med mitt då eller jag kanske bara hade tur
    Ja, du hade nog tur. Min är alldelles förstörd
    SooJuicy skrev 2008-08-31 09:44:33 följande:
    Tvättar jag ömtåliga saker så stänger jag alltid av centrifugen eller sänker varvtalet. Det sliter mer och slungas om med ganska hög kraft och det är då självklart stor risk att plaggen eller vad man nu tvättar tar skada.
    ok, vad betyder Cirkeln som är överkryssad?? Ingen centrifugering?? För annars tycker jag det är garantin som gäller. Eller har jag fel?
  • FridaLee
    Jyckeberga skrev 2008-08-31 12:25:46 följande:
    Hej!Jag tänkte beställa en Buggaboo Chameleon. Vet någon om man kan ta med dem på Ryanair?
    kan väl bli massa extra kostnader för bagage med dem!? Vet flera som fått betala extra utöver biljettpriset för att få ta med sina vanliga resväskor. Men det borde väl gå och kolla på deras hemsida.
  • FridaLee
    LillaMiss Piggy skrev 2008-08-31 12:54:09 följande:
    ok, vad betyder Cirkeln som är överkryssad?? Ingen centrifugering?? För annars tycker jag det är garantin som gäller. Eller har jag fel?
    cirkel som är överkryssad betyder väl att den inte får kemtvättas har jag för mig.
  • Stargirl
    Jyckeberga skrev 2008-08-31 12:25:46 följande:
    Hej!Jag tänkte beställa en Buggaboo Chameleon. Vet någon om man kan ta med dem på Ryanair?
    Ja om du har barn med dig så kostar barnvagn inget extra. Har du inget barn med dig så räknas en vagn som vanligt babage och du får betala för det. Men kolla upp det med Ryan air reglerna kan ha ändrats sedan jag flög med dem sist.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14