• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • myHappiness

ang. åkpåse i liggdel. Man kan även trä på själva toppen av påsen, den som man trär över sittdelen annars, över madrassen.  Snurrigt förklarat. Men då blir  det inget tyg över som man måste vika ner, och själva skåran för rumpan hamnar längre ner. Annars kan den hamna mitt i ryggen på barnet.

• Mamma Kråkan

Fast jag tvättade mitt då jag köpte vagnen och alla delarna kördes på "vanlig" centrifug dvs den långa...inget hände med mitt då eller jag kanske bara hade tur

SooJuicy skrev 2008-08-31 08:31:52 följande:
    Det ska eller kan centrifugera med kort centrifugering, hur länge körde du? Går att köpa nya som reservdel tror jag, eller på tradera finns några.
  • kath

The Johanssons skrev 2008-08-30 22:57:05 följande:

vet någon om "mugghållar/plånbokspanelen" (vet inte vad den heter men man spänner fast den över handtaget typ som en skötväska) passar på Buggan ?
    Om du menar den som heter Jollyjumper som man kan köpa på ebay så har jag den på min frog. Den passar
  • The Johanssons

Tack för hjälpen om åkpåsen

kath skrev 2008-08-31 09:19:59 följande:
    The Johanssons skrev 2008-08-30 22:57:05 följande: Om du menar den som heter Jollyjumper som man kan köpa på ebay så har jag den på min frog. Den passar
    Vet inte om det är den men det är det nog.. Ska genast googla , tack
    Dotter -04 , Son -06 , BF 15/11 -08
  • oOrosamarängerOo

Tvättar jag ömtåliga saker så stänger jag alltid av centrifugen eller sänker varvtalet. Det sliter mer och slungas om med ganska hög kraft och det är då självklart stor risk att plaggen eller vad man nu tvättar tar skada.

• Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-31 11:15:24 följande:
    Den vet jag vems
    Jaha....såååå fin. Är riktigt sugen....fast jag int ebehöver ngn ny vagn *asg*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-31 11:17:13 följande:
    Jaha....såååå fin. Är riktigt sugen....fast jag int ebehöver ngn ny vagn *asg*
    Ja jag sitter och småbudar bara för att liksom Den är ju jättefin och jag har vart sugen på att testa Frog länge.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-31 11:19:48 följande:
    Ja jag sitter och småbudar bara för att liksom Den är ju jättefin och jag har vart sugen på att testa Frog länge.
    Jag var nära att buda måste jag erkänna..... men jag hejdade mig i sista sekund.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14